Henrik.Å Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Hur har/hade ni gjort för att göra ett bättre insugskydd för era streampumpar?tänkte på att använda blå filtermatta runt den men det lär ju påverka flödet alldeles för mycket.Några tips?mvh Henrik Citera
Christer T Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Hur har/hade ni gjort för att göra ett bättre insugskydd för era streampumpar?tänkte på att använda blå filtermatta runt den men det lär ju påverka flödet alldeles för mycket.Några tips?mvh HenrikJag förstår inte vad det är för fel på det insugsskydd som finns? "Klär du på" den mer lär flödet minska rejält. Citera
Sillen Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Jag använder blå filtermatta vid insugen nu då min anemon inte sitter still. Vad man måste tänka på är att du måste göra rent extra insugsskyddet ofta då det bli mycket skitigt.Vad är det som gör att du vill ha extra insugsskydd? Citera
Henrik.Å Postat 26 november 2006 Författare Postat 26 november 2006 det är mina Vortech pumpar som har ett insugsskydd som liknar streampumparnas och där är det bara ett galler, jag skulle vilja ha lite extra säkerhet efter alla missöden jag läst om med div djur som fastnar där. Citera
chrilleus Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Myggnät alá Biltema, 30kr för några m2 Citera
Henrik.Å Postat 26 november 2006 Författare Postat 26 november 2006 nu börjar vi snacka, det var ju en bra lösning... fina mollysar ingen annan som har gjort ett extra skydd? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.