Jocke Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Vad är det för model på skummaren som han använder?.Skriv gärna om vad han använder för teknik och hur han sköter det. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hulteke Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Oj oj oj ... Speachless! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
norsken Postat 9 februari 2007 Författare Dela Postat 9 februari 2007 Vad är det för model på skummaren som han använder?.Skriv gärna om vad han använder för teknik och hur han sköter det.Han har en aqua care 1000v som han har modifierat själv för övrigt har han det mesta av utrustning man kan ha i ett salt kar jag återkommer me bilder och info om hans teknik Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
teggner Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 bara älskar dom där stora mossliknande korallerna, vad är det för sort? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Euphyllia Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
teggner Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 oj, borde jag ha sett, vet du vilken sort av euphyllia det är? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Har ju haft förmånen att se den där burken live och om jag minns rätt är det framförallt paradivisa men det kan vara blandat med ytterligare någon art. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gesi Postat 16 februari 2007 Dela Postat 16 februari 2007 om tekniken då? för oss nördar.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Raketforskaren Postat 16 februari 2007 Dela Postat 16 februari 2007 Den där burken är verkligen läcker, men sumpen är helt enkelt världsklass. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 24 september 2007 Dela Postat 24 september 2007 Tjenare!Hur går det med det här karet?.Har han några nya bilder på det.Vad är det för calsium reaktor som han kör med är det en jetstream 1.Ser att han kör med uv,tar han vattnet från sumpen till uvet eller direkt från huvudkaret?. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 25 september 2007 Dela Postat 25 september 2007 WOW... Har missat denna tråd helt, finner inga ord . Definitivt TOTM materialHade varit kul att veta lite mer om skötsel och teknik. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 jag är relativt säker på att jag bor på samma gata som han som har det där akvariet... någon som kan bekräfta om han bor i Linköping? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
norsken Postat 5 mars 2008 Författare Dela Postat 5 mars 2008 Jo burken finns i Linköping Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 5 mars 2008 Dela Postat 5 mars 2008 Okey tyckte jag kände igen det Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 30 mars 2008 Dela Postat 30 mars 2008 Jahapp då var det dags för lite bilder från denna förnäma burk!Bilderna är tagen med en enkel digitalkamera så hav förbarmande över kvaliteen! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 30 mars 2008 Dela Postat 30 mars 2008 Och medans jag är igång så kommer det några godingar till! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 30 mars 2008 Dela Postat 30 mars 2008 Underbart! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 30 mars 2008 Dela Postat 30 mars 2008 WOW vad fint med så stora koraller och så fina kirurger. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 30 mars 2008 Dela Postat 30 mars 2008 Snyggt! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg