Gå till innehåll

För mycket eller för stort av något


Lasse

Rekommenderade inlägg

Man läser ofta i olika inlägg om invasion av en eller annan organism såsom maskar och annat eller om fisk som blivit för stora. Ni som drabbas av dessa besvär och vill bli av med problemen och bor inte alltför långt från Göteborg kan väl höra av sig till mig via PM. Kanske kan jag hjälpa till med ny sand om ni har sand som innehåller för mycket organismer ni inte vill ha eller med ett ny uppehållsplats för er för stora fisk.

PS Ahab din arga frökenfisk har det bra och har fått ett hundratal kompisar - den är inte så arg längre:ler:

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

:skrattar: känner sig lite träffad här lasse..

Det var inte meningen:ler: . Men skämt åt sidan, jag är seriös eftersom jag gärna vill ha så mycket av (framförallt sandlevande) organismer som möjligt för att ge till akvaristerna på jobbet så de kan ympa in i bottnen på vår stora tank.

Och Draedon - om du skidar ner hit till framsidan får du gärna ta med dig en påse plattmaskar (fast jag har en del själv också):smiley20:

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det var inte meningen:ler: . Men skämt åt sidan, jag är seriös eftersom jag gärna vill ha så mycket av (framförallt sandlevande) organismer som möjligt för att ge till akvaristerna på jobbet så de kan ympa in i bottnen på vår stora tank.

Och Draedon - om du skidar ner hit till framsidan får du gärna ta med dig en påse plattmaskar (fast jag har en del själv också):smiley20:

MVH Lasse

så du tar verkligen emot fireworms? för dom kan man väl räkna in som (delvis) sandlevande? isf ska jag spara lite åt er när jag rensar burken!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...