jimmy Postat 16 februari 2008 Postat 16 februari 2008 mycket snyggt må jag säga är imponerad gillar oxå när det blir lite liv i å inte bara sps Citera
Minerva Postat 16 februari 2008 Postat 16 februari 2008 Gärna koraller, men de ska vara tåliga och enkla att få att växa till utan särskilt mycket omsorg. Daglig dosering av spårämnen, phytoplankton och dylikt är inte min grej så länge jag inte har en autodoserare.Håller med;) Citera
Lasse Postat 16 februari 2008 Postat 16 februari 2008 Kul att se att det är fler som gillar vildvuxna skogsängar istället för de prydliga villaträdgårdarna . Ser jättebra utMVH Lasse Citera
denuo Postat 17 februari 2008 Postat 17 februari 2008 Riktigt snyggt! Visste inte att AM Chromis fanns i vitt/silver utan trodde bara de kom i den (i min mening) tråkiga "träfärgen"... Nu blev dessa akvarium mer intressanta helt plötsligt! Citera
daniel_i_malmö Postat 17 februari 2008 Författare Postat 17 februari 2008 Riktigt snyggt! Visste inte att AM Chromis fanns i vitt/silver utan trodde bara de kom i den (i min mening) tråkiga "träfärgen"... Nu blev dessa akvarium mer intressanta helt plötsligt!Jo det finns i tre färger: silver, svart och björk.Kul att ni gillar bilderna! Citera
alofstrand Postat 17 februari 2008 Postat 17 februari 2008 Fin fint! hur gick det i maf tävlingen?ha det så bra /// Andreas Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.