Hultis Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 ang pumpen så kan du dra nåt snöre eller nåt annat plast liknande runt den på nåt sätt så om den lossnar så sitter den skapligt på plats ändå. mjukisen är en sinularia nånting. Citera
andreassofus Postat 18 maj 2007 Författare Postat 18 maj 2007 bra ide, det ska ja absolut göra tills jag har köpt nya pumpar.sinularia va de ja, minnet e bra men kort. Citera
andreassofus Postat 4 juni 2007 Författare Postat 4 juni 2007 hej! längesen jag skrev här. har faktiskt inte hänt så otroligt mycket med mitt kar. min fisk och mina koraller mår i alla fall toppen och min räka har ömsat för första gången såg jag idag.. trodde först att han var död så jag blev lite orolig men sen såg jag att det baraq var ett tomt skal..växer kalkalger så det knakar, börjar bli fint nu men har fortfarande en del brunalger som sätter sig på rutorna. har fortfarande inte fått min fosfatremover från pwss, den var slut men ja hoppas att den kommer snart. Citera
peppelito Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Hej, tänkte bara höra om karet är igång, Har skaffat mig ett likadant kar och har nu läst hela den här tråden! Många nyttiga tips inför min uppstart har jag nog fått genom den här tråden, så det vore kul att veta hur det går!Mvh/Peppe! Citera
andreassofus Postat 10 juli 2008 Författare Postat 10 juli 2008 tjena! längesen ja var här inne.. som hultis skrev så är mitt kar nedlagt. hade inte tid med det tyvärr. men vem vet,, knaske blir det ett nytt någon gång för intresset finns fortfarande kvar.var på universeum idag och då blev ja jättesugen på att skaffa ett nytt kar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.