Outbacker Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 Har ovanstående butik slagit igen eller vad händer? Websidan är ju inte uppdaterad på evigheter heller... Citera
JMAONE Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 Bra fråga... Jag har en fordran på dem sedan över ett år tillbaka på 3 kirurger.. men de verkar inte få till sina beställningar av fisk.. Citera
chrilleus Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 Dom kör på, fick en pump av dom i fredags.. Citera
Robban1975 Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 Jag köpte mitt akvarie där begangnat för typ en månad sen och då var dom igång iaf. sen beställde jag en pump men den har jag inte hört något om, tänkte vänta en vecka till annars beställer jag den från någon annan... Citera
Connaissancen Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 Jag har hört någonting om att fisk ska komma in, men de säger säkert till då.Jag har också upplevt ibland att de inte svarar på mailen direkt. Men, som sagt, ring dem då istället.Hoppas det löser sig. Vill ge dem credit för att de alltid varit schyssta mot mig, om jag t.ex. fått en "dålig" fisk eller inte varit nöjd med någonting! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.