thomas5547 Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 Behövs en skummare till ett fragg akvarium?Ska nog inte ha nån fisk där till en början i alla fall... Citera
stigigemla Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 Det beror på hur du sköter det. När man delar koraller avger de en mängd olika gifter med mucus (slem på ytan) och det mesta av detta kan man skumma av. Men delar - monterar du inte fraggarna i det vattnet kan det nog gå bra.Annars tycker jag det är bra med någon algätare i fraggkaret. Och kanske någon som håller rent på botten och plockar eventuella parasiter på korallerna. Citera
thomas5547 Postat 27 december 2006 Författare Postat 27 december 2006 jag funderar på att koppla i hop mitt fraggakvarium och mitt stora.. några nackdelar?skrivit detta i min tråd, under akvarium, bilder.. :-)https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=5251&page=8 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.