<<JOHAN>> Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Min midas blenny,har börjat att gnidda sig mot stenar i karet ser även ut som han försöker att bita/klia sig själv på bakdelen, tittar jag noga så ser man att det är något på han där bak, ser ut som små små ljus/vita stickor väldigt smått.Någon som vet vad det kan vara och hur jag ska gå till väga?Inga andra fiskar beter sig konstigt i karet. Citera
<<JOHAN>> Postat 12 januari 2007 Författare Postat 12 januari 2007 Ingen som kan hjäpa mig?Har ingen aning om vad jag ska göra:smiley5: Citera
Clownen Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Kan det vara borst från en borstmask? Ingen fara i så fall men jag förstår varför han kliar sig. Citera
<<JOHAN>> Postat 12 januari 2007 Författare Postat 12 januari 2007 Kan du fixa ett foto?Jag har försökt dock utan större framgångHmm ser faktiskt ut som borst från en borst mask nu när jag tittat.Får avvakta och se om det blir värre, om det skulle vara borst ska jag bara låta den vara då? Citera
MichaelE Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 ja bara låt dom va, min blenid får också såna på sig ibland iom att dom ofta simmar omkring i klippskrevor mm där borstmaskarna håller till. Citera
Clownen Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Jag har försökt dock utan större framgångHmm ser faktiskt ut som borst från en borst mask nu när jag tittat.Får avvakta och se om det blir värre' date=' om det skulle vara borst ska jag bara låta den vara då?[/quote']Ja som jag skrev så är det ingen fara, de kommer att försvinna inom en vecka. Mina putsargobies får ofta dessa borst när de försöker försvara sina ägg från bortstmaskar. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.