BAminoff Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Har hittat lite plats i mitt fulla kar. Ska kasta ut en sten som ligger där det flödar mest ,nära pumpen alltså. Vilka koraller klarar det? Det växer några ( fel en matta av)gröna trådalger och en del knappar på stenen som ska ut.MVH B Citera
stigigemla Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Acropora framför allt men de flesta småpolypiga bör gå bra. De som växer som en "yta" ovanpå stenar "encrusting" är speciellt anpassade till höga flöden. Där har jag Porites, Heliopora och en Montipora men det finns många andra. Citera
BAminoff Postat 13 januari 2007 Författare Postat 13 januari 2007 Tack Stig bra då ska jag tigga en fragg av Jens.MVH BA Citera
jens karlskrona Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Tack Stig bra då ska jag tigga en fragg av Jens.MVH BADet ska vi ordna Birgitta.Folk som skickat pm sista dagarna: Jag ska svara senare idag! Råkade spilla ut en kaffe latte över laptopen så tangentbordet pajjade:x Men har nu hämtat en ny dator, bra läge att uppgradera... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.