Gå till innehåll

Förbrukade osmosfilterpatroner


wrang

Rekommenderade inlägg

ta två läder remmar eller liknande och dra åt så ska du se att det låssnar, me polygrip är det alltid risk för att det spricker se bara till att remmarna är breda så funkar det

ännu bättre.. tänkte jag inte på,

Wrang: annars får det bli lite "nu j*vlar ska du lossna" så tar du i för kung och fosterland.. kan gå det med :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om du menar vad jag tror så verkar du gravt socialt missanpassad, vilket stödjs av några andra inlägg du stampat in här på SG med!!!!

Personangrepp Jens! ajabaja! Du är ju helt humorbefriad ju. Varför är du så arg? ser du inte smiley'n, Jag ville skoja lite med christian och han tog nog inte illa upp som du gjorde. De flesta här som har en repektive har nog hört både en och flera gånger att man spenderar för mycket tid med karet; underförstått, du tar dig inte tid med mig. Därav mitt lilla skämt. Nu har jag förklarat skämtet för dig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Personangrepp Jens! ajabaja! Du är ju helt humorbefriad ju. Varför är du så arg? ser du inte smiley'n, Jag ville skoja lite med christian och han tog nog inte illa upp som du gjorde. De flesta här som har en repektive har nog hört både en och flera gånger att man spenderar för mycket tid med karet; underförstått, du tar dig inte tid med mig. Därav mitt lilla skämt. Nu har jag förklarat skämtet för dig.

Att man skulle spendera för mycket tid med karet ser jag inget förargelseväckande i..

Däremot att någon "Dismember" vid tillfället helt okänd inför alla klampar in med stora steg och drar en rövare om att man ska ge ett föremål med den formen till ens flickvän.!!??

Kanske jag som är känslig, men jag tror inte du skulle gillat rebellen "Dismember" om du inte känt till vad det var frågan om, inte speciellt konstruktiva svar där.

Är det något annat om detta så kör vi lite PM och lämnar fältet fritt för Wrang´s filterprojekt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...