chippen Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 HejUndrar om det är någon skillnad på olika MH armaturer, förutom utseendet, i samma wattantal?Prisskillinaden kan vara ganska stor på olika modeller, vad skiljer?Mvh/Bosse Citera
Richard Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Vissa armaturer låter väldigt mycket, varför vet jag inte, men dom är inte värda sina pengar alls. Har för länge sedan haft en aqua medic och den åkte ut efter någon vecka.MVH Richard Citera
wrang Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 HejUndrar om det är någon skillnad på olika MH armaturer, förutom utseendet, i samma wattantal?Prisskillinaden kan vara ganska stor på olika modeller, vad skiljer?Mvh/BosseJa det beror lite på hur de byggt upp innehållet oxså. Vissa kör med järndrosslar och andra elektroniska drosslarär stor skillnad om man skall ha en vanlig eller en elektronisk.Men annars överlag så bygger det på samma tanke är vissa andra som kostat på bättre reflektorer än andra Citera
thomas5547 Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Jag har en Bresslin armatur.. och den låter i bland,, och ibland inte.. Tror Gieseman är bästa alternativet.. Citera
artemia Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Jag har en Gieseman. Måste säga att jag visste inte att an lampa kan låta. Hör ingenting fast jag gick och försökte lyssna noga! Citera
ramq Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Det är inte lampan utan drosseln som kan föra lite oväsen (brummande), roligt 50Hz ljud som fortplantar sig i plåtarmaturen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.