greger Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Jag har för mig att det nyligen gjordes en test på vipparmsmätare på nån av USA-saltsidorna och att dessa inte alls är så kass som ryktet gör gällande.En juste refractometer är naturligtvis bättre, men man kan kolla svingen mot nån referens så är man hyfsat på banan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
andreassofus Postat 30 januari 2007 Författare Dela Postat 30 januari 2007 ok.. knaske skulle ha beställt en från hong kong ändå då.. beställde i alla fall en från drakfisken idag för 600kr + frakt,, så då kunde jag ju ha köpt 2 från hong kong i ställtet.. shit hapends Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mikkel Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Jag har för mig att det nyligen gjordes en test på vipparmsmätare på nån av USA-saltsidorna och att dessa inte alls är så kass som ryktet gör gällande.En juste refractometer är naturligtvis bättre, men man kan kolla svingen mot nån referens så är man hyfsat på banan.http://www.wetwebmedia.com/ca/volume_3/cav3i4/hydrometers/Impressions.htm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 ok.. knaske skulle ha beställt en från hong kong ändå då.. beställde i alla fall en från drakfisken idag för 600kr + frakt,, så då kunde jag ju ha köpt 2 från hong kong i ställtet.. shit hapendsHade jag bott i Töckfors hade jag absolut handlat från Dyrego butiken ni har där dom verkar ju ha ett väldigt bra sortiment i sina övriga butiker så stressar du dom lite mad att det finns en saltvattensakvarist med köpsug kanske dom ser till att ha sådan produkter hemma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
andreassofus Postat 30 januari 2007 Författare Dela Postat 30 januari 2007 Hade jag bott i Töckfors hade jag absolut handlat från Dyrego butiken ni har där dom verkar ju ha ett väldigt bra sortiment i sina övriga butiker så stressar du dom lite mad att det finns en saltvattensakvarist med köpsug kanske dom ser till att ha sådan produkter hemma.nej tack!vet inte hur mycket kritik man får ge här till dom olika affärerna , men om jag säger så här, dom kan inget om fiskar och har alltid sjuka fiskar i alla sina kar, (om dom inte är döda) sen är det norska priser på allt + lite till har dom lagt på. den affären vägrar jag att sponsra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 där ser man Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
watter Postat 4 februari 2007 Dela Postat 4 februari 2007 Såja, nu har jag med beställt en från ebay Tack för tipset oveb!mvh Emil Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.