Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

• 1 månad senare...
Postat

Var inne på fiske o fiskar i malmö. Dom har en till demmo.ser väldigt bra utt.Hörde med mattis att dom tog 2200 för den stora. Klart pris värd.Har en kompis i tyskland som har två stycken som har varigt igång sen september och han har bara beröm att ge.

Postat

2200 för den lilla ;) var inne idag o kollade, 2500 för den stora var iaf vad han sa till mig. dom har haft en demo i lomma ett bra tag o den ser bra ut iaf. fiske o fiskar har även ett par st till försäljning i affären ;)

• 2 veckor senare...
Postat

Så stolt ägare av den stora pumpen.

Kan säga att den e riktigt grym.

Enda störiga är väl fläkten till styrboxen som hörs lite.

Med den i karet så kan jag lätt kasta ut tre av dom andra pumparn.

Postat
Så stolt ägare av den stora pumpen.

Kan säga att den e riktigt grym.

Enda störiga är väl fläkten till styrboxen som hörs lite.

Med den i karet så kan jag lätt kasta ut tre av dom andra pumparn.

då e d inte bara min som hörs. men ligger den på sidan med fläkten upp så låter den inte.

Postat

Anders på Krstianstad Zoologiska har den stora igång i sitt nya större kar.. de verkar vara riktgt bra flås i dem så den står högst upp på listan till mitt 325 deltec kar

Postat
Jag har fått stänga av min :( var lite för häftig för mitt kar. får planera om placeringen på korallerna om jag ska kunna sätta igång den igen

skall du sälja den eller bara fundera på hur du skall ha den?

Postat

blir nog till o slänga in den i ett större kar så småningom. men jag behåller den nog. e ju inte lönt o förlora pengar på nåt man precis köpt :(

Postat
blir nog till o slänga in den i ett större kar så småningom. men jag behåller den nog. e ju inte lönt o förlora pengar på nåt man precis köpt :(

Tråkigt när den inte passar när man har lite förväntningar.

Postat

där e rent ut sagt ett jävla tryck i den pumpen. min får gå på 3/4 annars blåser sanden iväg i hörnorna. hellre för mycket kraft än för lite. jag är nöjd.:smiley20:

Postat

Anders, har du ingen möjlighet att filma lite i ditt kar med din pump igång och ladda upp på Youtube och sedan länka in här? Det finns redan filmer där på pumpen, det vet jag, men alltid kul att se hur det ser ut i ett kar man kommer få se i framtiden. :)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...