Gå till innehåll

Adjö mina vänner


acuario

Rekommenderade inlägg

Jag har efter en tids betänketid beslutat mig för att avregistrera mig här på SG av personliga själ. Jag vill bara passa på och tacka er för denna tid tillsammans innan jag slutar, en tid med massor av trevliga stunder men även ibland trista, särskilt på nu på slutet. de som vill få tag i mig får nu leta reda på mig på andra ställen här på nätet. jag kommer att prata och disskutera min hobby någon annanstans. Det är möjligt att jag en dag återkommer hit men just nu känns det inte så. ha det bra allihopa och lycka till med era nuvarande och ev framtida akvarium.

Mvh

Jörgen Svärd

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Detta blir mitt första inlägg på SVG efter att ha läst under flera månader och lärt mig ofantligt mycket.

Du är en av dem i synnerhet som jag läst mycket av. En mycket tråkig story allt det här.

Både för dig Jörgen och inte minst för mig själv, ser jag mycket gärna att du fortsätter att dela med dig av dina kunskaper och åsikter här på SVG.

Tänk på hobbyn i första hand, PLZ.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt att höra Jörgen, guiden blir fattigare utan dig och din kunskap. Sedan kan jag hålla med om att stämningen ibland blir tråkig här men det går nog i vågor precis som på de flesta forum skulle jag tro. Hoppas du kommer tillbaka när du fått lite distans.

/Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...