teggner Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 snygga bilder! tufft att du vågade köra på en mandarin, lycka till Citera
papi Postat 4 maj 2007 Författare Postat 4 maj 2007 snygga bilder! tufft att du vågade köra på en mandarin, lycka tillTackar! Köpte till 8 kg sten till Mandarinen men skulle inte vara säker på att det räckt till ändå. Citera
papi Postat 5 maj 2007 Författare Postat 5 maj 2007 Helt fantastiska bilder-respektMan tackar! Pentax K10D+DA40/2.8, plåtade i raw Citera
papi Postat 11 juli 2007 Författare Postat 11 juli 2007 Eftersom det är en större kub på gång så blir det här de sista bilderna i tråden Utfodringen av Mandarinen går bra men är som synes rätt slabbigt. Passar på att tacka för all hjälp vid uppstarten från kunniga medlemmar här på SG Citera
Illustratören Postat 11 juli 2007 Postat 11 juli 2007 Snyggt Patrik, gillar bilden med mandarinen. Hur mycket LS har du i?Såg att du har en del knappar och skivisar också hi hi hi...Lycka till med de nya bygget, som om du behövder det (har ju gått jätte bra hittills). Citera
papi Postat 11 juli 2007 Författare Postat 11 juli 2007 Tack Mattias, jag vet inte säkert längre men kanske runt 20 kg. En del sten har åkt ner i nanot nu när Mandarinen äter "normalt".Ja knappar och skivisar måste man ju ha Citera
teggner Postat 11 juli 2007 Postat 11 juli 2007 oj oj oj vad snyggt, fyfan vad jag längtar själv. kul med mandarinen, tror jag ska försöka på en sådan jag med. Citera
papi Postat 11 juli 2007 Författare Postat 11 juli 2007 Ja det måste vara tungt att ha grejerna men inte kunna starta men det är väl dax snart? Mandarinen kan vara lite svår men har du gått om sten och karet är stabilt kan det säkert fungera. Han är kraftigt närsynt och kanske därför så orädd Tack för kommentaren! Citera
teggner Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 Jorå det kommer igång den sista veckan av augusti, kliar i fingrarna. Mer fina bilder? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.