Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Otroligt fint verkligen!! Kul med film. Filma mer, filma mer...

Det är en fin storlek på ditt kar tycker jag - och enligt mig en perfekt höjd. Jag föredrar lite höjd - det är snyggt.

Bygget till akvariet är otroligt snyggt gjort också. Har du fått det byggt eller gjort det själv?

Verkar va en fin vindsvåning också :D

Och akvariet passar otroligt bra in! Supernice!!

Postat

Jättefint Gesi! Tycker det är skitsnyggt med ett sånt djupt kar och din aquascape ger ett dramatiskt intryck. Vilket program använde du när du laddade upp filmen?

Mvh

Peter

Postat

hur kan det komma sig att alla andras kar är så algfria och har så alg fria glas! och vart gömmer ni pumparna?????

Gesi:s inredning var snygg! men hur kan det komma sig att du har så rena glas och så lite alger?

Postat

svar och tack på alla frågor!!:

akvariet var beställt på a-lagret i bromma.

ja, den ultimata måtten hade varit att kapa av 20 o förlänga 20 men det var det här vi fick plats med i lägenheten..fungerar som rumsdelare..hade det varit för mig hade jag baserat hela lägenheten på ett gigantiskt kar..:))

angående algfria rutor och snygga bilder! fråga alla hur mycket tid de lägger ner på att skrapa o köra ajaxen inna de tar bilder!:) (ajax e förbjudet dock!:))

jag har alger jag oxå, kan du vara lugn..men jag rensar ganska ofta..varann dag..

jag har märkt nu att om jag matar mindre är mina kirurger helt hysteriska i algerna överallt..hmm..

tackar för vindsvåningen! har renoverat den i 2 år nu, toppfräsch! ska säljas nu i mars med akvariet!!

Postat

apropå strömt så har jag ungefär 10.000l cirk..fördelat på 2 pumpar..

men i mitt nästa kar så blev jag inspirerad att satsa på waveboxen!!

Postat

peter: jag har en sony dsc-w30 som jag filmade med. laddade över filen till windows och det är bara att ladda upp på youtube! den accepterar ett antal olika filformater..mvpg. tex.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...