Gå till innehåll

saltvatten i Uppsala


robjo

Rekommenderade inlägg

Här har ni en nybörjare på saltvatten boendes i Uppsala. Finns det någon vänlig själ i Uppsala som håller på med denna hobby... Vore jätte trevligt om man fick kontakt med er, och eventuellt få ta en titt på era kar. Jag har tänkt att börja med ett molly på 80 liter. Skicka gärna ett PM

/Robban

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Robert!

Det finns någhra i Uppsala som har bra kar. Om du använder Medlemslistan och går in under avacerad sökning kan du söka på Uppsala. Om inte annat så är det ju inte långt till Stockholm. Där finns desutom några affärer varav minst en har riktigt bra service och kunnande! Det finns minst en butik i Uppsala och så som har salt på G.

Lycka till och gå även in under artiklar och läs!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej,

Alla som orkar ta sig, är välkomna. Jag själv brukar åka på 08-träffar, vilket är mycket trevligt och givande.

Jag skulle kunna hålla i en träff på sikt, men jag är mitt i en upgradering så det är inte mycket att titta på för tilllfället.

/ Hälsningar Pär

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker detta låter som en jättebra ideé, vi skulle kanske kunna träffas hemma hos mig. Jag bor i Uppsala, ungefär mellan mosken och fyrishov. Dock är inte min tank klar riktigt ännu, men om vi ska spåna ideér eller tankar lite går det ju bra att bara träffas.

Om detta låter intressant så kan jag kolla med tjejen när hon ska jobba helg, tror Fre den 23feb är en flickvännsfri dag =-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja har förmodligen blåst de sista pengarna på LS tills fredagen den23 så då finns det iallafall någonting i tanken. Ny som ja är kan de vara kul att höra andras ideér och visioner kring de här med saltvatten.

Kan ju vara bra för nybörjare att titta och höra hur en "start" kan gå till och få svar på lite frågor.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...