cutekid Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Fotade denna idag ute på zoogiganten, glömde dock av vad det var för firre, någon som vet?Mvh Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
h0llowman Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 vilken cooling !!!! helt klart super frän .... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
teggner Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 haha tuff, ser japansk ut Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aengus Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 hade dem mycket inne? ska nog dit imorron. nåra kejsare? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Det är nog en vuxen variant av en wrasse (kan inte den svenska översättningen av denna familj?), de finns ofta i affärer som små, men jag har aldrig sett en vuxen. hur stor var den? Kolla här:http://saltaquarium.about.com/cs/msub28wrasse/l/blpickdragonwr.htmedit: glömde namnet, Novaculichthys taeniourus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
triumph Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Jag tror det är en drakwrasseGoogla på dragonwrasse! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Danwid Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Monstret skulle nog inte passa i min lilla burk men vad är det där röda som simmar under honom för något? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cutekid Postat 11 februari 2007 Författare Dela Postat 11 februari 2007 De hade en hel del inne faktiskt. Klart värt att åka dit ut. Mkt koraller inne också, sps:er och grejjer. De hade också mandariner och en rätt hyffsat stor drake.Mvh Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Monstret skulle nog inte passa i min lilla burk men vad är det där röda som simmar under honom för något?http://www.liveaquaria.com/product/prod_Display.cfm?pCatId=193 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chrilleus Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 (kan inte den svenska översättningen av denna familj?)Gylta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
sedde Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Jag har en sådan drakgylta som ska väck om där är någon som är intresserad, bytes mot något annat levande korall eller fisk. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pimo Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Hur stor är fisken på bilden?Är detta en revsäker fisk?Tyckte den va häftig! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cutekid Postat 11 februari 2007 Författare Dela Postat 11 februari 2007 Fisken var väl runt 10-11 cm .. ganska hög var den .. feta tänder med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 givetvis är det gylta! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Holma Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Monstret skulle nog inte passa i min lilla burk men vad är det där röda som simmar under honom för något?Hökfisk.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Scooby_doo Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 såg den med idag, cool fisk.Gällande Mandariner var det honor inne nu, hanar beställda till leveransen imorgon.~Henrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aengus Postat 13 februari 2007 Dela Postat 13 februari 2007 får dem in lite fisk idag?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.