Hultis Postat 14 februari 2007 Dela Postat 14 februari 2007 är lite osäker så jag undrar om detta är en "orgel" korall? lite sunkig bild men ni kanske kan se ändå? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 14 februari 2007 Dela Postat 14 februari 2007 Det är det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 14 februari 2007 Författare Dela Postat 14 februari 2007 tack ted! finns det olika färg varianter på polyperna oxå? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 14 februari 2007 Dela Postat 14 februari 2007 det finns några färgmorper på polyperna - vet inte om den heter Tubipora musica också i dom andra färgerna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 14 februari 2007 Dela Postat 14 februari 2007 Det heter den och jag har en grön och en vit i min burk. Finns dessutom med lite olika polypformer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 15 februari 2007 Författare Dela Postat 15 februari 2007 tackar för era svar. den varianten jag har är iaf lite gul-grön i full belysning men går över i grönt med blåljus på, men det gör kanske alla? räknas dom här som sps elr lps? och ska ha samma betingelser som en acropora typ? som stark belysning, cirkulation etc etc? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.