Andreas K Postat 27 juli 2007 Författare Postat 27 juli 2007 Tackar Wrang. du är en pärla MVH/ Andreas Citera
Andreas K Postat 30 juli 2007 Författare Postat 30 juli 2007 Jag kan nog säga att jag är klar nu. Osmosen är påkopplad så nu ska det börja fyllas upp med vatten. alltid lika nervpirrande MVH/ Andreas Citera
Andreas K Postat 30 juli 2007 Författare Postat 30 juli 2007 Tackar. jag är väldigt nöjd med den faktiskt. nu är första 20 litrarna i MVH/ Andreas Citera
metcrue Postat 30 juli 2007 Postat 30 juli 2007 Hej.Verkligen snyggt och rent. Kollar på mitt bygge och ser en enda röra när jag jämför med ditt kar:). Citera
Andreas K Postat 1 augusti 2007 Författare Postat 1 augusti 2007 Tackar. Det ska dit lite mer grejor innan det är helt klart. men jag ska försöka hålla det så ordningssamt som möjligt . MVH/ Andreas Citera
jimmy Postat 1 augusti 2007 Postat 1 augusti 2007 metcrue du har ju endå hållit på ett tag så du borde haft tid å fixa till det runt om *asg* du måste ha sveriges mest välplanerade bygge vid det här laget Citera
metcrue Postat 1 augusti 2007 Postat 1 augusti 2007 Det är det som är problemet med akvariebygge, ju längre tid de tar ju mer vill man ändra på och utöka:), men ganska välplanerat är det här hemma. Så Andreas K lämna plats åt fler prylar, mitt enda tips:). Citera
Andreas K Postat 1 augusti 2007 Författare Postat 1 augusti 2007 Hehe. ja det finns en tendens att man kommer på mer och mer saker man bara "måste" ha MVH/ Andreas Citera
Andreas K Postat 20 augusti 2007 Författare Postat 20 augusti 2007 Nu är akvariet igång. allt levande är överflyttat. lägger upp lite bilder, jag ska försöka göra något snyggt av stenarna nästa helg.MVH/ Andreas Citera
Illustratören Postat 20 augusti 2007 Postat 20 augusti 2007 ljust å fint, gillar den vita möbeln. Citera
Andreas K Postat 20 augusti 2007 Författare Postat 20 augusti 2007 Tackar. Möbeln är byggd av ikea dörrar och täcksidor, med en stomme av reglar. Citera
Aqua_Max Postat 20 augusti 2007 Postat 20 augusti 2007 Stiligt! Kanske läge att kontakta IKEA och se om de vill ha ditt akvarium på omslaget till en framtida katalog. Citera
Laggeman Postat 20 augusti 2007 Postat 20 augusti 2007 Fint Andreas! Ser ut som en väldigt enkel och "clean" sump. Hur mycket låter returpumpen? Något sug i durson? Citera
Andreas K Postat 20 augusti 2007 Författare Postat 20 augusti 2007 Hehe ja det skulle vara läckert Tack för berömmet Max.Sumpen fungerar kanon, den är mycket tystare än jag trott. Den är faktiskt lika tyst som mitt förra akvarium med inbyggd sump. Det var ganska mycket resonansljud från pumpara förstadagen men nu är dom tysta. Durson sväljer nästan allt vatten, jag måste strypa pumpen lite annars så blir det häverteffekt i durson. Det är nog bara att borra ett större lufthål i locket skulle jag tro.MVH/ Andreas K Citera
Hultis Postat 21 augusti 2007 Postat 21 augusti 2007 snyggt Andreas! gillar helheten och utseende skarp, stilrent! och fixar du till ett snyggt rev av LS:en blir det ett 5 stjärnigt fisk hotell!! Citera
Andreas K Postat 25 oktober 2007 Författare Postat 25 oktober 2007 Här kommer lite nya bilder från mig. Allt har klarat sig efter flytten.MVH/ Andreas Citera
Andreas K Postat 25 oktober 2007 Författare Postat 25 oktober 2007 Tackar grabbar. är väldigt nöjd med karet nu faktiskt. Nu står en Mandarin högst på önskelistan. den absolut vackraste fisken.MVH/ Andreas Citera
Andreas K Postat 26 oktober 2007 Författare Postat 26 oktober 2007 Tackar. det enda jag stör mig på nu är sjöborren som river allt hela tiden. varje morgon är det någon korall som har tippat.MVH/ Andreas Citera
adddo Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 Tackar. det enda jag stör mig på nu är sjöborren som river allt hela tiden. varje morgon är det någon korall som har tippat.MVH/ AndreasKänner igen det där. Min bor numera i sumpen. Citera
Andreas K Postat 23 februari 2008 Författare Postat 23 februari 2008 Det börjar bli dags för nya bilder här. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.