Gå till innehåll

Försäljningsreplik?


aerie

Rekommenderade inlägg

Hej!

Tycker jag ser en term titt som tätt som jag inte blir klok på och jag hittar ingen förklaring nånstans på nätet. Vad menas med TV4 behöver inte höra av sig?

Börjar fundera på om TV4 ringer och hotar alla med att sända extra mkt reklam om de inte får rabatt, något måste det ju vara som sätter skräck i alla som försöker sälja något.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är för att Tv4 text tv altid ringer upp alla annonser på blocket vilket man kan tycka inte är så farligt om dom bara hade ringt upp å frågat om man vill anosera

Men det gör dom inte utan det dom gör är att en dator ringer upp dig å när du svarar så är det ingen där å så håler det på till du själv ringer upp nr å frågar vad det är om det kan ju dock vara nån som vill köpa din vara.

Men det va det inte utan bara ett uselt försäljnings trick som är mycket irriterande.

Jag hade själv en annons ute en gång å det ringde på mobilen i tid å otid fram till kl 11 på kvällen i flera dagar.

När man väll trötnade å ringde upp så va det Tv4 text som ville sälja en annons

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick ett samtal på mobilen kl. 22.34 igår kväll, från en telefonist som ringde från Tele2/Comviq. Hon undrade först om hon störde, vilket man snällt påpekar, att det är beroende på vad de vill, sedan frågade hon vilken operatör jag ringer med, och svarade -Med er, och det borde väl du om någon veta om?, fick då en följdfråga om vilket abonnemangstyp jag körde med, då pallade jag inte med det mer så jag sa att jag inte hade tid att prata med dem, utan de fick återkomma om de ville mig något mer en annan dag. Ska anmäla mobilen till NIX också, om det nu går...

*Tillägg: Numret går inte att ringa från mobil och man måste tydligen ringa från det numret som ärendet gäller. Jaja, får väl låta luren ligga bara nästa gång.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr, Tyvärr. Nix funkar inte på mobilen. Jag har mina mottagningstelefoner på Nix och då började de ringa upp på mobilen istället. Mycket irriterande får minst ett 10-tal samtal varje vecka. Jag har ett obundet abonenang och på detta har samma opratör men olika pers ringt 7 gånger!

Mycket irriterande när man har patienter!!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...