Välkommen till Saltvattensguiden

Registrera dig nu för att få tillgång till alla våra funktioner. När du registrerat dig och loggat in, kommer du att kunna bidra till denna webbplats genom att skicka in ditt eget innehåll eller svara på befintligt innehåll. Du kommer att kunna anpassa din profil, kommunicera med andra medlemmar via din egen inkorg (PM) plus mycket mer! Du kommer även att få tillgång till en stor kunskapsbank, vårt artikelregister, Köp & sälj m.m. Detta meddelande kommer att tas bort när du har loggat in.

Conjor

0-150 liter
140 Liter 70X50X40 Opto White

108 inlägg i detta ämne

Galen som jag är :looloo: skall jag försöka med att få denna och min nuvarande sammetsclown att krama varandra :triumphant:

den i korgen har gått ett dygn och de har kollat in varandra men ingen av dom har fått spel på varandra ännu tur

kanske.Skall vänta ett eller två dygn till så får man se vad som händer när de släpps ihop :untroubled:

Sammetsclown.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gick inget bra la ner den sorten :hide:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja tyvärr måste man ju prova inland för att märka att något inte funkar :)

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Postad (redigerade)

Då har man stökat runt lite la ner bottenfilter inte för att det inte funkade blev lite snöstorm när man lyfte ut/upp

plattan :triumphant: satte i två extra pumpar med filter några timmar sedan var det klart :).

Det blev också ommöblering av inredningen :) så här blev det :triumphant:.

IMG_0285.jpg

IMG_0286.jpg

Redigerad av Conjor
2 personer gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Akvariet är nedlagt bytt till ett mindre inför eventuell flytt lite lättar så :)

Det ser ut så här och är ett Fluvall Flex

Har diverse teknik att sälja bland annat AquaMedic EVO 500 DC Styrbar Skummare och en Maxspect Gyre 230 bara testad

5 dagar allt med kvitto o garanti lägger ut detta snart på säljes med bilder :triumphant:

IMG_2844.JPG

IMG_2847.JPG

IMG_2849.JPG

2 personer gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hoppskyddet har jag snickrat själv vad man kan göra med Posterlister och myggnät ? snarare flugnät och lite cyano

och annat som man hade liggande :triumphant:

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fint! Man blir lite sugen på att skaffa nåt litet. Jag har ett likadant som ditt förra nu

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu