Affärer och nyheter
Ställ frågor av typen "Var kan jag köpa xxx?" här. Tipsa varandra om nyheter också!
Underforum
-
Information som bör läsas innan du postar i Affärer och nyheter
132 110 besök till denna länk
713 ämnen i detta forum
-
Undrar vilka erfarenheter ni andra har? Tänkte på detta med att beställa från andra länder. Hur snabba en del webbutiker är med att skicka varorna? Har använt mig av www.aquaristic.net flera gånger, och tycker dom är hyffsat snabba. Och är trevliga när man ringer och frågar. Har beställt från www.aquaterrashop.de, ena gången helt hopplösa, och nu andra gången helt okey. Första gågen hade dom inte något som jag ville köpa. Detta upplyste dom ungefär en månad efter beställning. Dom svarade snabbt på mail. Men man fick inte mycket vettigt svar från dom. Men senast jag beställde, så var dessa snabba. Hur är det med andra webshopar? tex; www.sewatec.de? och andra? Vilka erf…
-
Hej Erfarenheter från white coral? När vi kikade så skulle det bli billigare och handla därifrån än att köra till stockholm . För och nackdelar?
-
-
- 2 svar
- 1,7k visningar
- 1 följare
-
-
Tjena, Har spanat lite på att beställa från whitecorals , någon som har bra/dåliga erfarenheter? --Mats
-
- 5 svar
- 2,1k visningar
-
-
Jag har funderingar på att beställa koraller från Whitecorals. Jag undrar om någon som har gjort detta kan berätta lite om detta. Hur går leveransen till? Hur betalar man? Är det något man bör tänka på?
-
Hej. Finns det någon som beställt koraller från whitecorals? Är sugen på att göra en beställning om ett par veckor och är lite nyfiken på om man får det man beställer, samt hur skicket på korallerna är efter den resan.
-
- 2 svar
- 1k visningar
-
-
Hei! Finnes det noen som forhandler WOHA akvarier i Sverige? Blinken
-
- 8 svar
- 1,1k visningar
-
-
På måndag (5/5) så kan man beställa en Jebao WP10/25/40 för $1 + frakt från fish-street! För att beställningen skall gå igenom måste man gillat deras FB sida, och ange koden: 5C0B6E38 Endast 1 per beställande. På tisdag (6/5) får man 15% på hela webshopen om man anger koden: 1EDBF1AF Det kommer ytterligare rabatter den 7/5, gå in på Fish-Street!
-
- 20 svar
- 2,7k visningar
-
-
tjenare, vet att denna otroligt snygga kirurg är smått omöjlig att få tag på men undrar om någon har sett en sån i nån svensk akvarieaffär och vad den kostade där i såna fall, har säkert inte råd även om man skulle hitta en´, är mest nyfiken.
-
-
Var en vända in om zoogiganten idag, visste ju att de skulle få en leverans så jag har spanat in lite jag vill ha där... Nu har jag ju ingen plats att sätta det på i akvariet så det blir till att välja bort lite för att få plats med nytt /Johan
-
- 6 svar
- 855 visningar
-
-
-
Har en fråga angående zoogigantens nya konsept som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med. Är det lägre pris på nyinkomna sändningar under hela helgen? Som nu fick dom ju in en sändning igår, kommer dom då ha lågt pris på det hela denna helgen som sist när det var "Crazy Days"? Har inte fått tag på dom, hade varit bra om någon vet så man kan åka och kolla på saker isåfall
-
- 2 svar
- 774 visningar
-
-
Har varit i kontakt med dom och de har efter förfrågan öppnat upp så man kan se saltvattenlistan utan lösenord från och med nu. Den är inte helt purfärsk listan men ändå lite kul att se vad som finns/fanns/brukar finnas. Hoppas jag inte gör någon otillbörlig reklam nu, då får nån moderator radera denna post, vill bara förbättra för oss akvarister, och därmed för affärernas business kan man tycka :-) mvh Fredrik
-
- 0 svar
- 556 visningar
-