Gå till innehåll

zoocity


pontus

Rekommenderade inlägg

Utbudet var helt okey lite större än fiskofiskar dock ej korall kar än. Inga utsatta priser frågade ej (mycket folk) tydligen släpps ej fiskarna till försäljning för om en vecka.Jag blev väldigt förtjust i deras små tryckare 1 picacco 1 clown och även mini paletterna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En ganska lam hemsida som inte säger så mycket om nånting kollar man under fiskar så står det ju bara att rockor inte är lämpliga för akvarium.

Det står inte ens att dom har salt

Jag tycker det var en ganska kul hemsida, man undrar ju lite hur de tänkte när de byggde upp hemsidan, kanske såhär:

-hm ja vet vi har en avdelning på hemsidan om fiskar. hm, vad ska vi lägga där, hm hm klura klura. -Jag vet vi skriver två artiklar, men vad ska de handla om, grubbel grubbel.

-Ja vi skriver en artikel om en fisk som vi inte tycker man ska ha i akvariet, och sedan så skriver vi en artikel om hur man får sina växter i akvariet att trivas, ja och en snygg bild på en saltvattenfisk som passar jättebra med denna artikel om sötvattensakvaristik.

(Ovanstående inlägg är endast en rolig iaktagelse av en hemsida och ingen kritik mot butiken i fråga. Jag hoppas inlägget håller sig inom ramarna för guidens regler.)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det var en ganska kul hemsida, man undrar ju lite hur de tänkte när de byggde upp hemsidan, kanske såhär:

-hm ja vet vi har en avdelning på hemsidan om fiskar. hm, vad ska vi lägga där, hm hm klura klura. -Jag vet vi skriver två artiklar, men vad ska de handla om, grubbel grubbel.

-Ja vi skriver en artikel om en fisk som vi inte tycker man ska ha i akvariet, och sedan så skriver vi en artikel om hur man får sina växter i akvariet att trivas, ja och en snygg bild på en saltvattenfisk som passar jättebra med denna artikel om sötvattensakvaristik.

(Ovanstående inlägg är endast en rolig iaktagelse av en hemsida och ingen kritik mot butiken i fråga. Jag hoppas inlägget håller sig inom ramarna för guidens regler.)

Haha jag gillade sättet du tänkte på :P

Håller med om att hemsidan är fruktansvärt informationslös vad gäller akvariedelen,

Men det kommer dom säkert fixa till så småningom :)

Kul att det ploppar upp flera butiker :)

fast dessvärre så verkar det inte va populärt bland djuraffärerna här i östergötland =/

Vi har (vad jag vet iaf) bara en, Fast iofs en enligt mig, hyffsat bra affär med relativt bra och trevligt utbud samt helt okey priser!

Men vore ju alltid kul med några fler ställen att besöka i närheten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

skulle knappast kalla det reklam för det första är det knappast något posetivt sagt om dom bara ett konstaterande att dom finns och har öppnat.

Vi har inte nämt några priser osv.

Men å andra sidan så tillför tråden inte specielt mycket så moderator kan låsa om dom vill

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu stänger vi den här diskussionen. Vi har konstaterat att det nu finns ytterligare en affär i Sverige och vi har glatt oss åt det. Vi kan lägga in den i länkregistret om vi vill. Om det ska bli reklam för deras innehåll så får de anmäla sig som annonsörer.

Tråden låst.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...