amahay Postat 1 april 2007 Postat 1 april 2007 Hej!Är det någon som känner till någon bra glasmästare som kan bygga akvarium i stockholmstrakten? Efter många år med sötvatten (Malawi och Discus) är det nu dags för mig att prova på något svårare!? Eftersom jag vill bygga en snygg "möbel" som passar in hemma hos mig så behöver jag hjälp av en glasmästare att bygga tanken. Tänkte även passa på att få hjälp med bottenborrning och bygge av sump./Per Citera
Vargklo Postat 6 april 2007 Postat 6 april 2007 Är det någon som vet om Globefish och Akvarielagret anlitar olika glasmästare, dvs tjänar man på att jämföra priser? Citera
Karoline Postat 19 april 2007 Postat 19 april 2007 Du kan även kolla med Triton, dom har en jätte bra glasmästare./Karro Citera
fiend Postat 19 april 2007 Postat 19 april 2007 Två olika, båda har limmat i ca 40 år..Vad har dessa två olika glasmästare för namn? Citera
norsken Postat 20 april 2007 Postat 20 april 2007 Du kan kolla me Floatex glas eller nu mera tror jag det heter Pilkinton, när jag körde lasstbil för dom vet jag att dom tillvärkade kar på bestellning. Jag har slitit me ett anntal kar från avdelningen i Gävle där dom limmade ihop dom. Citera
Gabbi Postat 21 april 2007 Postat 21 april 2007 Tror det är samma glasmästare..Nu för tiden är det en och sammma som limmar båda affärernas burkar. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.