papi Postat 8 april 2007 Dela Postat 8 april 2007 Jag har flyttat över min Amphiprion perideraion till ett mindre kar och introducerat en tänkbar partner. Nu kommer det korta serier av "automateld" från karet som låter som jag inbillar mig tex en Mantis skulle gjort. Undrar lite om det ändå inte är ett ljud från den ena Clownen, är det möjligt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 8 april 2007 Dela Postat 8 april 2007 jodå,det är möjligt mina håller på så där ibland,ruggigt höga knack.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
papi Postat 8 april 2007 Författare Dela Postat 8 april 2007 jodå,det är möjligt mina håller på så där ibland,ruggigt höga knack....Fint då är det ingen Mantis i alla fall Kan båda könen knacka? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
TedA Postat 10 april 2007 Dela Postat 10 april 2007 Mina Clarkii gör så ofta. Det ser ut som om dem bråkar och skäller på varandra.// Ted Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr_svensson Postat 7 december 2007 Dela Postat 7 december 2007 är mantis inge bra att ha i akvariet???? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 7 december 2007 Dela Postat 7 december 2007 Japp, det kan de göra. Men du skall höra mina dvärgkejsare när de håller på, de är inte dåliga på att låta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 7 december 2007 Dela Postat 7 december 2007 det verkar finnas väldigt många arter som har lite "ljud" för sig, att clownerna gjorde så ibland var nytt för mig, men jag vet att frökenfiskar kan göra det och kejsare och sen som Wiking skriver -dvärgkejsare. svårt att svara på om mantisar är bra eller dåliga att ha i karet, jag har aldrig haft en så jag vet inte. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 7 december 2007 Dela Postat 7 december 2007 Hos mig är det Banggaier som knorrar mest. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 8 december 2007 Dela Postat 8 december 2007 mina Clarkii väsnas ganska mycketfrån och till, framförallt den störste när hon bråkar med min Imperator, som då också låter Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.