Clownen Postat 24 april 2007 Postat 24 april 2007 HejsanHär kommer lite bilder från Sealife i Helsingfors. Jag bor bara några hundra meter från det här akvariet som ligger inne på nöjesfältet Linnanmäki (borgbacken) som inte ligger långt ifrån centrum. De har inte mycket levande koraller men i några kar har de mjukkoraller. Det är värt ett besök om ni har vägarna förbi även om det inte går att jämföra med t.ex. Universeum. Hör gärna av er om ni ska dit så bjuder jag på en kopp. Allmän information och fler bilder från akvariet:http://www.sealife.fi/page.php?page_id=67 MvhPeter Citera
Klubbsson Postat 24 april 2007 Postat 24 april 2007 Det ser ju riktigt trevligt ut! jag var där för 3 år sen och då var det riktigt kasst. Så man får väl ta och släpa sig dit igen nästa gång man är i munindalen. Citera
Clownen Postat 24 april 2007 Författare Postat 24 april 2007 Jo det är bättre idag än för bara ett år sedan. Jag har varit där 5-6 gånger. Citera
DaTrucka Postat 17 oktober 2014 Postat 17 oktober 2014 Någon som varit här på senare tid? Ska dit om två veckor och kolla läget.Frugan började surra om en halloween-kryssning. Mmmnjae var min första reaktion, hon kläckte själv att vi kan ju kolla in sealife i Helsingfors och jag var inte sen att hänga på. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.