Gå till innehåll

Varför finns inte detta i Sverige? Eller liknande?


Illustratören

Rekommenderade inlägg

http://www.puresaltwater.com/shipping.htm

Jäkla synd att dom inte skickar till Sverige, här tar vi 200-500:- för en sten med 20-50st knappar på i affärerna. Kolla in färgerna och variationen på knapparna. Jag personligen vill gärna köpa några få polyper för att de skall kunna växa vidare och ihop i miljön. Betalar hällre 30-70:- för 3-5st polyper än 500:- för 50st. Kostnaden styckvis blir snarare högre men man kan ju köpa en större variation. Varför utnyttjas inte detta mer?

Jag trodde aldrig att det skulle finnas fördelar att vara Amerikan men men.... ha ha ha!

Finns det liknande/motsvarande affärer som man kan beställa från, till eller inom EU och Sverige utan krångliga papper och dyra kostnader?

Ville bara dela med mig av detta och få fram eventuella affärer eller nya tankar kring detta med fraggar.

post-2577-14468914035633_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, tjejens kusin bor i LA, han ska komma hit i sommar och hälsa på familjen, man kanske skulle beställa hem till honom och låta honom skicka det vidare hit sen. :) Tål att tänkas på, Ricordeorna var relativt billiga ju. Precis så det passar min plånbok. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, tjejens kusin bor i LA, han ska komma hit i sommar och hälsa på familjen, man kanske skulle beställa hem till honom och låta honom skicka det vidare hit sen. :) Tål att tänkas på, Ricordeorna var relativt billiga ju. Precis så det passar min plånbok. :)

Låter som en kanonidé jag tycker vi behöver få in lite nya arter/varianter i norden.

Jag betalade knappt 350 kr för en Ricordea och med en Ricordea menar jag en polyp... Det är bäst att den jäkeln växer så det knakar :) .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...