Gå till innehåll

Centropyge loriculus


Mr Tuskfish

Rekommenderade inlägg

Vet nån som har 2 st och det funkar utan problem. Tycker att du ska stoppa i 5 st i burken och testa. Ett par kommer du nog garanterat att få resten som blir över köper jag för en 500hundringsmiley4.gifNär det gäller sådana här frågor så är det väl inte troligt att nån har testat 5st tillsammans då det kostar en slant men jag tycker att du ska testa för pengar är ju inga problem för dig. Det drabbar ju ingen fattig så att sägasmiley2.gif. Tycker samtidigt om sådana här härligt galna ideer är kanonkulsmiley37.gif. Om någon testar ut olika saker så blir ju din kunskap viktig för oss alla andra som kanske också har drömt om att ha en grupp Loriculus men aldrig vågat eller haft pengar till att genomföra det. Det kommer att bli intressant att få ta del i ditt projekt (Jag kommer att hälsa på ofta) och hoppas att du kommer att skriva en artikel om dessa fiskar nån gång i framtiden

Lycka till B.....Hmm Mr Tuskfishsmiley5.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått reda på att det går att ha 5 st tillsammans utan problem i ett kar av din storlek bara man kan plocka ut 1+4. Att göra detta är enklast om du har måååånga att välja från. Ta den största och de 4 minsta så är chanserna störst

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...