zeke66 Postat 23 juni 2007 Postat 23 juni 2007 Hej min deltec 10w har börjat att läcka vatten vid muttern till slang infästningen. Packningarna som sitter där är hårda så lika med slut. Finns det någon stanns där man kan köpa nya eller är det bara att slänga och köpa nytt puhh..Letat men inte hittat någon sida som sälje reservdelar till dom tyvärr..Den är märkt ruwal men det ska ju vara deltec.. Citera
Sillen Postat 23 juni 2007 Postat 23 juni 2007 Skulle jag var dig skulle jag ringa till handlarna i S-tälje och stockholm och höra om de har något hemma. Har fått för mig att det är någon/några som har lite bra att ha! Citera
elNico Postat 23 juni 2007 Postat 23 juni 2007 Man skulle oxo kunna klippa till nåt i gummi eller liknande, åtminstone så länge. Citera
Klubbsson Postat 23 juni 2007 Postat 23 juni 2007 Gå till en rör firma så kan dom nog fixa ett par packningar till dig, är dom värsorterade ska dom även kunna stansa fram en ny packning till dig. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.