Gå till innehåll

smidig liten timer?


MattiasN

Rekommenderade inlägg

Jag har en hel del timers till mitt kar, refugium-belysning, mh, blåljus*2, omospåfyllning och någon till, alla de jag har är stora klumpar som blockerar flera uttag i grenuttagen och är allmänt klumpiga.... Någon som har något tips på en mindre smidigare timer som inte tar så stor plats? Hittade en lite mindre sort på Classe, men de låter ganska högt och verkar inte hellar vara riktigt att lita på...

Hur har ni andra löst det?

Mvh

Mattias

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör med en IKS dator 4 uttag och en Simmod enhet för dimmer Sol upp/ner gång

ja det var ju den billiga lösningen.... ;)

Timers är ett jäkla gissel, jag använder classes små timers. Har funkat bra hitills *peppar peppar ta i trä*

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ja det var ju den billiga lösningen.... ;)

Timers är ett jäkla gissel, jag använder classes små timers. Har funkat bra hitills *peppar peppar ta i trä*

Jag tycker de små surrar så förbaskat, har en utanför sumpskåpet och den hörs ganska tydligt (när inte kylaren är igång :) ) Dessutom så lade två av de tre i förpackningen av ganska fort, trots låg belastning (körde inte dem på mh)....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror Triton hadde en timer som är digital(ljudlös) me 3 eller 4 utag. Jag var på gång att bestella men det har innte blivit av. Jag är innte säker på att det va Triton men det var någon av butikerna som har sin länk här på SG

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja timers är ett gissel, Jag har provat en uppsjö varianter genom åren både digitala och analoga, jag upplever dom analoga som mera pålitliga än dom digitala. Dom kommer mestadels från classe. Fast jag igentligen inte als nöjd med dom. Alla timers har en förmåga att dra sig och visa fel tid efter ett tag.

Ska man verkligen behöva köpa sig en IKS bara för att lyset ska tändas och släckas på samma dig?

Någon som har ett bra förslag på pålitliga timers?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...