zeke66 Postat 12 augusti 2007 Postat 12 augusti 2007 Vet någon vart man kan få tag i typ skjut lister så man kan sätta på skjut luckor på ett alu stativ till ett akvarium.. Citera
Draedon Postat 12 augusti 2007 Postat 12 augusti 2007 Du kan nog köpa skjutlister till dina skjutluckor som du ska ha på ditt alustativ på närmsta välsorterade byggaffär.Förlåt, men jag har svårt för särskrivningar. Citera
zeke66 Postat 12 augusti 2007 Författare Postat 12 augusti 2007 Oki får åka i morgon och kolla på k-rauta Citera
Draedon Postat 12 augusti 2007 Postat 12 augusti 2007 Oki får åka i morgon och kolla på k-rautaDär har dem garanterat. har för mig att en bekant köpte lister där när han byggde terrarium. Citera
zeke66 Postat 12 augusti 2007 Författare Postat 12 augusti 2007 Nice vilken tur att detta forum finns =) Citera
Sillen Postat 12 augusti 2007 Postat 12 augusti 2007 Du kan nog köpa skjutlister till dina skjutluckor som du ska ha på ditt alustativ på närmsta välsorterade byggaffär.Förlåt, men jag har svårt för särskrivningar.Observera regelerna som gäller på SG!3.4 Agera inte språkpolis - Kommentera inte andras sätt att skriva som till exempel felstavningar, särskrivningar eller grammatiska felaktigheter./Sillen (moderator) Citera
pimo Postat 12 augusti 2007 Postat 12 augusti 2007 Jag köpte sånna lister hos glasmästaren en gång, så hittar du inte på byggshopper, kolla med närmsta glasmästare Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.