Postat 12 augusti 200718 år Vet någon vart man kan få tag i typ skjut lister så man kan sätta på skjut luckor på ett alu stativ till ett akvarium..
Postat 12 augusti 200718 år Du kan nog köpa skjutlister till dina skjutluckor som du ska ha på ditt alustativ på närmsta välsorterade byggaffär.Förlåt, men jag har svårt för särskrivningar.
Postat 12 augusti 200718 år Oki får åka i morgon och kolla på k-rautaDär har dem garanterat. har för mig att en bekant köpte lister där när han byggde terrarium.
Postat 12 augusti 200718 år Du kan nog köpa skjutlister till dina skjutluckor som du ska ha på ditt alustativ på närmsta välsorterade byggaffär.Förlåt, men jag har svårt för särskrivningar.Observera regelerna som gäller på SG!3.4 Agera inte språkpolis - Kommentera inte andras sätt att skriva som till exempel felstavningar, särskrivningar eller grammatiska felaktigheter./Sillen (moderator)
Postat 12 augusti 200718 år Jag köpte sånna lister hos glasmästaren en gång, så hittar du inte på byggshopper, kolla med närmsta glasmästare
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.