acuario Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Hej Dimorb.Fint akvarium du har. Jag tog mig friheten attredigera lite på 3 bilder bara på skoj. Tycker de var lite bleka och ljusa. Vad tycker du om detta? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 3 november 2004 Författare Dela Postat 3 november 2004 Hur har du redigerat dem?De blir bleka i och med att jag är värdelös på att fota så tar jag med blixt och sedan klipper jag bara bort det "flashiga" som kommer med. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 I photoshop 7 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Hur går det med rostratusen. Äter han bra? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 3 november 2004 Författare Dela Postat 3 november 2004 Han äter dock går det inte så snabbt för honom så han hinner inte få i sig så mycket som de andra. Särskilt in lika mycket som kirurgerna.Skall man jämnställa honom med några så får det bli Mandarinerna. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 25 november 2004 Författare Dela Postat 25 november 2004 Nya bilder på lite allt möjligt.RörmaskGrön Montipora när den kom till migGrön Montipora efter X-antal månader.Fungian som jag trodde skulle dö... det verkar inte somom den var med på det :glad:Gröna stjärnpolyper i närbild.Bruna stjärnpolyper.Caulestrea Furcata heaven.Den Den senast inhandlade sarcrophytonen.Och slutligen en helbild: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
christian Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Kul att se att den trivs! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Snyggt André! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 27 november 2004 Författare Dela Postat 27 november 2004 Tackar tackar.Tycker dock att det är lite för lite "djup" i burken så det ligger förhandlingar framme hos tjejen. Slutresultat är att en 150*100*60 eller en 100*100*60 kommer att införskaffas när vi flyttar till större boende.Inget skall borras tänkte ha en ytavrinning i något av hörnen eller i mitten och sedan ställa skummare och möjligtvis något filter där. Cirkulationen får skötas av diverse pumpar tills man har pengar till en större Tunze streamer. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 27 november 2004 Författare Dela Postat 27 november 2004 Några korall bilder till:Euphyllia fraggSarcrophyton, just nu sovplats till mina stora Clarkii Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 24 januari 2005 Författare Dela Postat 24 januari 2005 Skummare Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Martin_P Postat 24 januari 2005 Dela Postat 24 januari 2005 Tack! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 21 maj 2005 Författare Dela Postat 21 maj 2005 Såhär se stjärnorna ut Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg