daniel_i_malmö Postat 28 augusti 2007 Postat 28 augusti 2007 Det verkar som om ämnen där man själv var den som postade senast inte syns i listan över nya ämnen. Stämmer det? Inte var det så tidigare?Jag tycker det är en onödig funktion. Det kan förvirra, man blir osäker på om ämnet verkligen blev postat. Citera
Laggeman Postat 28 augusti 2007 Postat 28 augusti 2007 Det har tagits upp i tråden här: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=18339Som du säger så var det ej så förut, vilket jag också saknar. Men Christian ska tydligen försöka lokalisera problemet. Citera
fiend Postat 28 augusti 2007 Postat 28 augusti 2007 Jag har också tänkt på problemet )=Tråden om norrlänningarna har jag aldrig sett i trådarna över senaste trådar.. Citera
Laggeman Postat 28 augusti 2007 Postat 28 augusti 2007 Alla trådar som man läst sedan förra besöket finns ej med i den listan, så det är inte enbart de som man själv postat senast i. Citera
joney Postat 28 augusti 2007 Postat 28 augusti 2007 byt tillbax till förra versionen..den var mycket bättre Citera
Ricke Postat 28 augusti 2007 Postat 28 augusti 2007 Håller med, det är jobbigt att behöva kolla alla ämnena för de ska försvinna. gäller även annonserna som inte försvinner alls. Citera
ramq Postat 28 augusti 2007 Postat 28 augusti 2007 Öööh...Jag tror någon missar en helt suverän funktion jag själv använder; "markera forum som lästa" under menyn "snabblänkar":Jag tittar alltid på nya inlägg sedan senaste besöket, sedan öppnar jag dom trådar jag vill läsa i nya flikar och innan jag går över till läsning av inviduella trådarna väljer jag att "markera forum som lästa". På det sättet vet jag att jag bara läser dom trådar jag är intresserad av (eftersom dom ligger i varsin flik) och resten förblir ignorerade.Detta har varit ett tvång på annonser sedan länge, så det är inget nytt för mig.Ett stökigare sätt att läsa nya inlägg i trådar är ju att välja "dagens inlägg"... Det kan ju ha kommit inlägg sedan jag senast var här och det är ju bara dom jag är intresserade av? Resten har jag ju redan sett? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.