Gå till innehåll

Niclas Webbkamera - 470liter


Niclas

Rekommenderade inlägg

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Kul att se ett kar Live då man ej har nått själv. Det bästa jag kan se hemma är en DVD med saltvattensakvarium.

Nu när allt är sålt så känns det lite tommt hemma inget som brummar eller slörpar från bänken alt rören.

Såååå skönt trodde verkligen att jag hadde ett tyst akvarium innan, men nu är det som en fis i rymden. Det hörs ejnått alls smiley36.gif

har du tips på någon bra dvd?

jag har härom dagen hittade jag en med saltvattensakvarium gjort precis som en brasvideo smiley2.gif.http://www.underwater.com.au/product.php/id/DVDP002

udda men kul smiley37.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

vekligen!!hur många liter ska tv:n va påsmiley4.gif

iaf över 28 " smiley2.gif.

Tänk dig ditt eget akvarium utan att mata fiskar, rengöra eller någon form av underhåll! DVD Aquarium förvandlar din TV till ett realistiskt akvarium. Sätt bara in DVD:n spelaren, välj vilket akvarium du vill titta på, sen är det bara att sätta dig och slappna av. Filmerna är repeterade, så du behöver aldrig spola, utan kan njuta av ditt personliga, underhållsfria akvarium dygnet runt. Perfekt som avslappning efter jobbet eller som bakgrund till en romantisk middag. Förutom de naturliga akvarieljuden kan du välja att lyssna på avslappnande musik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Just nu är kameran avstängd, ska fixa det till ikväll. Dock måste du ladda ner Axis Camera control, men det ska din webbläsare hosta till om.

Sen strular det med Opera, o Mozilla funkar sådär.. Tyvärr ar det bara allas vår "favorit" Internet Explorer som funkar bra med Axis....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...