Jaken Postat 1 september 2007 Postat 1 september 2007 Ja, det är normalpris skulle jag vilja säga. Ibland kostar de mer, ibland lite mindre det beror lite på var i världen de kommer i från. De från Christmas Island, Hawaii håller högst kvalitet och är dyrare.vet du var den du kollade på kom ifrån? Citera
ChristinaH Postat 1 september 2007 Postat 1 september 2007 Dihydrogen Monoxide? Hmmm, för säkerhets skull bytte jag ut ca 100 liter Dihydrogen Monoxide mot vanligt vatten i karet så jag känner mig ganska trygg nu. Citera
Benny Postat 1 september 2007 Författare Postat 1 september 2007 Ja, det är normalpris skulle jag vilja säga. Ibland kostar de mer, ibland lite mindre det beror lite på var i världen de kommer i från. De från Christmas Island, Hawaii håller högst kvalitet och är dyrare.vet du var den du kollade på kom ifrån?usa om jag är rätt inf Citera
Bioted Marine Postat 2 september 2007 Postat 2 september 2007 Ja, Absolut. Loriculus är en rätt dyr fisk. Men oj vilken "eyecatcher" Citera
Johha Postat 2 september 2007 Postat 2 september 2007 reefkeeping.com/issues/<WBR>2003-02/hcs3/index.php finns många fina rare fiskar:: Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.