Benny Postat 1 september 2007 Dela Postat 1 september 2007 Är det ok att bet 750 kr för denna fisk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 1 september 2007 Dela Postat 1 september 2007 Ja, det är normalpris skulle jag vilja säga. Ibland kostar de mer, ibland lite mindre det beror lite på var i världen de kommer i från. De från Christmas Island, Hawaii håller högst kvalitet och är dyrare.vet du var den du kollade på kom ifrån? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ChristinaH Postat 1 september 2007 Dela Postat 1 september 2007 Dihydrogen Monoxide? Hmmm, för säkerhets skull bytte jag ut ca 100 liter Dihydrogen Monoxide mot vanligt vatten i karet så jag känner mig ganska trygg nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benny Postat 1 september 2007 Författare Dela Postat 1 september 2007 Ja, det är normalpris skulle jag vilja säga. Ibland kostar de mer, ibland lite mindre det beror lite på var i världen de kommer i från. De från Christmas Island, Hawaii håller högst kvalitet och är dyrare.vet du var den du kollade på kom ifrån?usa om jag är rätt inf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 2 september 2007 Dela Postat 2 september 2007 750 kr är ok för en C loriculus! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bioted Marine Postat 2 september 2007 Dela Postat 2 september 2007 Ja, Absolut. Loriculus är en rätt dyr fisk. Men oj vilken "eyecatcher" Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johha Postat 2 september 2007 Dela Postat 2 september 2007 reefkeeping.com/issues/<WBR>2003-02/hcs3/index.php finns många fina rare fiskar:: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.