Dimorb Postat 21 juni 2004 Dela Postat 21 juni 2004 Hejsan undrar bara om någon vet vad detta är för något. Vände på en bottensten och då plötsligt såg jag att där fanns svart "klet" och att det är hål i kletet Tacksam för en förklaring för jag flyttade fram den till ljuset. Det kanske man inte skall göra? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard Postat 21 juni 2004 Dela Postat 21 juni 2004 Det är svamp! vänd tillbaks den, annars dör den säkertMVH richard Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 21 juni 2004 Författare Dela Postat 21 juni 2004 Vad är den bra till?Farligt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zippo Postat 21 juni 2004 Dela Postat 21 juni 2004 vatten filtrerare ,bland det bästa du kan ha i karet ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 21 juni 2004 Dela Postat 21 juni 2004 Har aldrig sett svart är det vanligt ??, Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 21 juni 2004 Författare Dela Postat 21 juni 2004 Tror du det finns risk att den dör om den sitter som den gör nu?Relativt långt ner men ändå rakt under mh lampan i hyfast strömt läge.Tycker den är fin därför skulle det inte vara fel om den kunde sitta där den sitter. Eller skall jag lägga tillbaka den med det svarta nedåt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 21 juni 2004 Dela Postat 21 juni 2004 Vet inte om det är farligt men jag har samma grej i mitt kar...dock så verkar det vara tämligen ljuskänsligt till skillnad från andra svampar,har någon ljuslila sort som börjat fläka ut sig ordentligt sen jag sålde skummaren men den svarta håller sig som den är såvitt jag kan se. Så,ja,lägg tillbaka med det svarta nedåt,den trivs inte i ljus,min blir grådaskig och ser allmänt döende ut i ljus. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.