Postat 18 september 200717 år Fick fråga i annan tråd... lägger upp svaret här.De blir ett par centimeter stora som mest. Livnär sig som filtrerare och släpper ägg o sperma direkt i vattnet. Kan föröka sig snabbt om de får rätt förhållanden. Ofarliga, men lite störande om de blir allt för många. Hos mig har gyltan M bipartius hållit nere beståndet till en rimlig nivå.
Postat 18 september 200717 år Är det bild från ditt akvarium? Bara nyfiken på om de är gröna, de enda jag sett är nämligen helvita, vore kul med lite variation
Postat 18 september 200717 år När jag var på Ocenariet i Monaco så fullkomligt kryllade akvarierna av liknande ormsjöstjärnor. Hans hur stora blir dom i diameter i ditt kar?
Postat 18 september 200717 år Författare 3-4cm som störst. Och det kryllade verkligen här innan ocksåSå här såg det ut när det var som mest...
Postat 18 september 200717 år Jag skulle behöva lite sådana små gynnare. Dumt nog så har man haft gyltor i omgångar som säkert bidragit till utrensningen.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.