GÄ till innehÄll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋼) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Hej alla, var ett tag sen jag drog igÄng en ny burk, dÀrav min dumma frÄga... Hur var det med att ha akvariet i vÄg? Har ett litet 30 L Cocoon som jag precis fyllt upp, nu Àr det sÄ att akvariet lutar lite framÄt, det Àr inte skevt och det Àr i vÄg tvÀrs över. Nu undrar jag alltsÄ om det Àr ok att det lutar lite rakt fram? typ 4mm nÄnting.

Snabbt svar emotses tacksamt!

Postat

Tror inte 4mm i lutning pÄverkar sÄ mycket, cocoon Àr vÀll dessutom skarvlöst runtom vilket borde göra det mer tÄligt för lutning (ingen fysiker, bara gissning). Jag skulle strunta i den lilla lutningen, nackdelen med lutning kan vara ytavrinningen i framtiden. Jag rekomenderar starkt att köra med nÄgon slags ytavrinning.

Postat
  • Författare

Ok, skarvlös fram Àr den, men limmad i mot bakrutan. Men det Àr nog som du sÀger att det inte Àr speciellt mycket med 4mm.

Postat

Det Àr skevheten som Àr farligt - om det lutar lÀngs lÄngsidan eller som i dit fall lÀngs kortsidan spelar ingen som helst roll.

MVH Lasse

GĂ„ med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara pÄ detta Àmne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.