Spooky Postat 29 maj 2008 Författare Dela Postat 29 maj 2008 Det var ett tag sedan jag skrev något här, känner att det är på tiden med en update.Det flyter på bra med karet, det enda baksteget jag har haft är att jag fick ganska mycket nitrat för ett par månader sedan.En granne skulle hjälpa mig och mata när vi var iväg och åkte skidor en vecka och det blev lite förmycket mat helt enkelt. Kämpar fortfarande för att få ner nitraten, ligger mellan 10 till 15 ppm nu så det går sakta neråt.Här kommer lite bilder:Blev ganska många bilder märker jag, jaja håll till godo. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 12 juni 2008 Dela Postat 12 juni 2008 ser verkligen najs ut. Har du ngn ritning på din bänk? en sån vill jag med bygga!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 12 juni 2008 Författare Dela Postat 12 juni 2008 Tack!Nej, nån ritning har jag tyvärr inte men den är ganska enkelt byggd med vanliga träreglar.Skiva ovanpå och skiva under......klart.Gäller bara att vara noga och ha måtten klart för sig INNAN man börjar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 12 juni 2008 Dela Postat 12 juni 2008 aha ok. Men har du mått på reglarna. vilken tjocklek osv? så man köper rätt grejor sas. Resten går nog att komma på sjöälv med hjälp av dina bilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 12 juni 2008 Dela Postat 12 juni 2008 BTW resten går inte av för hackor heller.. jäkligt fina firrar och koraller med!! Grattis och god fortsättning! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 12 juni 2008 Dela Postat 12 juni 2008 hej Jesper!ditt kar ser rigtigt fint ut!hadde vatt kul och få komma hem till dej och se på det i verkligheten och byta lite knappar hehe =) /Marcus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 16 juni 2008 Författare Dela Postat 16 juni 2008 aha ok. Men har du mått på reglarna. vilken tjocklek osv? så man köper rätt grejor sas. Resten går nog att komma på sjöälv med hjälp av dina bilder Det är vanliga standardreglar 45*70 mm. Går att gå upp en dimension om man känner för det. Tack för berömmet! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 16 juni 2008 Författare Dela Postat 16 juni 2008 hej Jesper!ditt kar ser rigtigt fint ut!hadde vatt kul och få komma hem till dej och se på det i verkligheten och byta lite knappar hehe =) /MarcusDet får du gärna göra.......Skicka ett pm så bestämmer vi något. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 16 juni 2008 Dela Postat 16 juni 2008 Det får du gärna göra.......Skicka ett pm så bestämmer vi något.Nu har du Pm, Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JensGranlund Postat 16 april 2010 Dela Postat 16 april 2010 snyggt akvarium! hade några frågor angående revkeramiken.. Vad kostade de att köpa och hur stora är "bitarna" och var kan man köpa dom? blev väldigt sugen att dölja lite jag med lycka till med akvariet! /jens Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 20 april 2010 Författare Dela Postat 20 april 2010 Jag köpte mina på Zoogiganten i Lomma. Har för mig att den väggen jag skulle ha kostade ca 1000:- Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 19 januari 2011 Dela Postat 19 januari 2011 Tycker det är dags för en uppgradering här! för det var ju ett halvår sen sist Bilder och info vill vi ha /Marcus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.