Gå till innehåll

Red Sea - är ni nöjda ?


_Manne_

Rekommenderade inlägg

Hej Magnus! Varmt välkommen till SG! Hoppas du kommer trivas hos oss. Fråga gärna så fort du har några frågor, och som du redan har upptäckt har forumet en utmärkt sökfunktion, så ta gärna en kik där först ifall det är något du undrar. Ifall du hittar vad du söker, men inte är säker på om informationen är helt upp-to-date, så ställfrågan igen med hänvisning till den gamla tråden och hör ifall det fortarande det som stär där är det som gäller.

Kan tyvärr inte hjälpa dig med din fråga, men det är det säkert andra som kan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

då har man varit o hämtat akvariet nu idag.. fått ihop bänken och påbörjat monteringen av prylarna.. var tvungen o glida in lite på deras www.. insåg inte var filter påsarna skulle vara i den tysk/franska manualen.. inga bilder till det hehe..

hoppas nu att man blir en lycklig ägare av detta kar.!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag nybörjare, med det ända jag ser som nackdel är ljudnivån. Jag har lyckats lösa det mesta utom skummaren som nu går på timer mellan 0100 - 1300. Annars är jag nöjd.

Vad för modifieringar har du gjort ?? skulle gärna vilja veta så man har lite kött på benen om man ska modda lite.. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...