saltbjörkan Postat 3 oktober 2007 Dela Postat 3 oktober 2007 hadde bara tängt fråga i fall där är någon som handlat på Fiske & Fiskar i Malmö ?vet ni i fall det är bra frisk de har? har hört att de tar diräkt från haven men det kanske fugerar lika bra det med?aja tack i förhand =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 3 oktober 2007 Dela Postat 3 oktober 2007 De får sändningar från TMC i England, dvs det är helt ok fisk de får in.De fick en sändning i måndags tror jag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 3 oktober 2007 Författare Dela Postat 3 oktober 2007 okej det låter ju bra nån säning fick de nog inte i måndags för de så välldigt tomt ut i karen. men han har fott mitt nr så han hör av sej när nya säningar kommer =) men det är ju bra då vet jag att jag kan handla av han!han har ju rätt mycket bättre priser på fisken om man gämför med butiken i lumma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 3 oktober 2007 Författare Dela Postat 3 oktober 2007 Är det någon som kan rekomendera någon mer fiske affär som är billig och har fin fisk som finns i närheten här i skåne? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 3 oktober 2007 Dela Postat 3 oktober 2007 Jag tycker du ska kolla på dessa sidor. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?f=153 Vi vill inte ha någon price runner funktion här då priset inte är allt vid köp av akvariegrejer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 3 oktober 2007 Författare Dela Postat 3 oktober 2007 Jag tycker du ska kolla på dessa sidor. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?f=153 Vi vill inte ha någon price runner funktion här då priset inte är allt vid köp av akvariegrejer.tack sillen!nej har du rätt, ville mäst ha reda på var där fanns afärer och var där fanns bra fisk för jag vill hälst inte köpa fisk som kommer diräkt från reven ute i haven Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 3 oktober 2007 Dela Postat 3 oktober 2007 nere i Skåne finns väl förutom Fiske och fiskar också Zoogiganten i Lomma, BL-discus i helsingborg och Exotic-zoo i Ängelholm. Samtliga tar iallafall delvis sin fisk från TMC i England. Sen finns det ju några i Köpenhamn, Klovnfisken, Planteimporten och Akvarieudstyr.Det är inte ovanligt att folk från Skåne tar sig upp till Gbg, Marinakvariet och Ciklidleken, där finns ju dessutom nyöppnade Bioted Marine.Det finns några att välja på Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alofstrand Postat 3 oktober 2007 Dela Postat 3 oktober 2007 citat: tack sillen!nej har du rätt, ville mäst ha reda på var där fanns afärer och var där fanns bra fisk för jag vill hälst inte köpa fisk som kommer diräkt från reven ute i haven nästan all fisk är ifrån haven, fiskar som är odlade i sverige är oftast clowner och banginaler, Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drakfisk Postat 3 oktober 2007 Dela Postat 3 oktober 2007 fiske o fiskar har fått bättre nu med en ny anställd än för tycker jag o mycket lättare o beställa om man vill ha något speciellt o berättar om det du ska köpa .inte bara sälja o tjäna pengar mvh drakfisk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 3 oktober 2007 Författare Dela Postat 3 oktober 2007 tack för alla svar nu vet jag lite mer =) men det verkar som fiske o fiskar värkar ha bra fisk så det bler att åka dit non dag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 3 oktober 2007 Dela Postat 3 oktober 2007 Jag har ingen som helst uppfattning om just denna affären. Det du som kund måsye värdera är om det känns som om de i affären är trovärdiga och för en bra dialog med dig som köpare. Gör de det samt verkar kunniga ä'r det en bra affär. Är det något som du inte tycker stämmer bör du göra ett nytt försök på samma ställe när du läst på mer eller i en annan affär. Det är även ditt ansvar som köpare att läsa på innan då det är levande vi köper!Lycka till! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 3 oktober 2007 Dela Postat 3 oktober 2007 handlar allt mitt där. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 5 oktober 2007 Dela Postat 5 oktober 2007 Både Zoogiganten och Fiske och fiskar håller just på att bygga ut saltavdelningen. Blir intressant att se resultaten i respektive affär! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 5 oktober 2007 Dela Postat 5 oktober 2007 Håller med Mattias, det ska verkligen bli intressant och se ifall ökade inköp kan hjälpa till att utöka hobbyn ytterligare och kanske rent av sänka priserna till slutkund? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.