Gå till innehåll

Någon som handlat på Fiske & Fiskar?


saltbjörkan

Rekommenderade inlägg

okej det låter ju bra nån säning fick de nog inte i måndags för de så välldigt tomt ut i karen. men han har fott mitt nr så han hör av sej när nya säningar kommer =) men det är ju bra då vet jag att jag kan handla av han!

han har ju rätt mycket bättre priser på fisken om man gämför med butiken i lumma

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker du ska kolla på dessa sidor. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?f=153 Vi vill inte ha någon price runner funktion här då priset inte är allt vid köp av akvariegrejer.

tack sillen!

nej har du rätt, ville mäst ha reda på var där fanns afärer och var där fanns bra fisk för jag vill hälst inte köpa fisk som kommer diräkt från reven ute i haven :smiley9:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nere i Skåne finns väl förutom Fiske och fiskar också Zoogiganten i Lomma, BL-discus i helsingborg och Exotic-zoo i Ängelholm. Samtliga tar iallafall delvis sin fisk från TMC i England.

Sen finns det ju några i Köpenhamn, Klovnfisken, Planteimporten och Akvarieudstyr.

Det är inte ovanligt att folk från Skåne tar sig upp till Gbg, Marinakvariet och Ciklidleken, där finns ju dessutom nyöppnade Bioted Marine.

Det finns några att välja på :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

citat: tack sillen!

nej har du rätt, ville mäst ha reda på var där fanns afärer och var där fanns bra fisk för jag vill hälst inte köpa fisk som kommer diräkt från reven ute i haven

nästan all fisk är ifrån haven, fiskar som är odlade i sverige är oftast clowner och banginaler,

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ingen som helst uppfattning om just denna affären. Det du som kund måsye värdera är om det känns som om de i affären är trovärdiga och för en bra dialog med dig som köpare. Gör de det samt verkar kunniga ä'r det en bra affär. Är det något som du inte tycker stämmer bör du göra ett nytt försök på samma ställe när du läst på mer eller i en annan affär. Det är även ditt ansvar som köpare att läsa på innan då det är levande vi köper!

Lycka till!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...