_Manne_ Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 och jag är den snygge.. på bild 3... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 och jag är den snygge.. på bild 3...Jo hej du............. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Ja, tack för en trevlig eftermiddag!!Det är jag som sitter till vänster på bild nr 3.Blev mest teknikprylar jag fick med mig hem, dock en söt liten sten-fragg. Fina färger på den måste jag säga.På tal om tekniken så undrar jag om jag inte blåste Laggeman på en 50-lapp. Det får vi rätta till vid tillfälle. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drakfisk Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 hej igen det är jag som sitter brevid (bengan) anders i rutig skjorta o idag syns färgerna på skivisarns passa mycke bra till dom andra o nästa gång ska jag ta svampar tror det är det har ej kunnat hitta id på dom Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 hoppas att alla blev nöjda o belåtna på träffen. själv blev jag glad att jag fick mer plats till annat..=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Jag glömde skriva innan att jag också fick en fragg med mig hem, det var knappar och de passar fint in bland de andra knapparna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 tycker att träffen var bra.. lärt sig lite nytt o kul att träffa en del av dom som man skriver till... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 skönt att höra att man inte är ensam om att ha ett kar som låter "för mycket". Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 16 februari 2008 Dela Postat 16 februari 2008 När ska vi ha nästa träff? Det var längesedan sist. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 16 februari 2008 Dela Postat 16 februari 2008 När ska vi ha nästa träff? Det var längesedan sist.tålamod ? finns det bengan ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 16 februari 2008 Dela Postat 16 februari 2008 Tålamod? Vad är det? Jag ville bara skaka liv i tråden och se till att ni funderar på nästa träff. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 16 februari 2008 Dela Postat 16 februari 2008 freddi är utomlands.. kolla sen med honom kanske.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 vi kan ha så småningom om intresse finns,ska bara kolla ut ett datum Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 vi kan ha så småningom om intresse finns,ska bara kolla ut ett datumDet vore kul! Intressant att få se sitt "gamla" kar in action:ler:. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 vore roigt med en träff som inte är så långt ner så att även vi i dom norra delarna kan komma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 ja då blir det så att vi har en träff i mars vi ska kolla på datum i kväll.Jag är kanske inte den mest erfarna akvaristen eller har det snyggaste karet,men det kunde vara kul att träffas och byta erfarenheter ch någon fragg.Varesej man har hållit på med saltvatten i många år eller inte har startat än så är man välkommen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 vore roigt med en träff som inte är så långt ner så att även vi i dom norra delarna kan komma ska försöka övertala freddi att ha ett möte sen, dvs hässleholmstrakten.. duger det ?annars får du ha ett meeting så kanske vi kommer uppåt istället..mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 Jag fick igång en diskussion iaf. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 finns det något intresse för en träff hemma hos oss i mars då? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 finns det något intresse för en träff hemma hos oss i mars då?Det finns det säkert Minerva.. kanske går att kombinera ett besök på någon saltbutik samtidigt.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 18 februari 2008 Dela Postat 18 februari 2008 kan vi säker kom med något förslag på någom saltbutik bara.Zoogiganten? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 februari 2008 Dela Postat 18 februari 2008 kan vi säker kom med något förslag på någom saltbutik bara.Zoogiganten?inget kul i din hemstad ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 18 februari 2008 Dela Postat 18 februari 2008 vi ha ru BL diskus akvarie butik i Helsingborg han har lite koraller fisk räkor mm och lite utrustning men han har lite svåra öppettider.Låter det intresseant? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 februari 2008 Dela Postat 18 februari 2008 Det kan det säkert vara Minerva. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 19 februari 2008 Dela Postat 19 februari 2008 Finns en butik i Ängelholm.BL har nog öppet på lördagar, kan kolla det på vägen hem idag./J Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.