Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

hejsan som ja skrev sist så sprack mitt kar men köpte ett beg i dag bara 375l så länge till ja bestämmt mej för när jag kom in i butiken så vissa dom olika kar dom byggt o då var inte min ritning så rolig längre måste komma på nya former o mått hatar standar kar .mvh conny

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ja förrestän dom träffarna som ordnas skulle det vara en möjlighet till att sälja lite tillbehör på dom . för det har blivit en del för jag har köpt fyra kompletta kar på ett år mvh conny

ta bara lite intresse koll först så du slipper asa runt prylarna i onödan typ..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips om ni vill hålla tråden vid liv så måste man ta upp andra saker än träffar av egen erfarenhet så funkar inte det det finns mycket man kan ta upp i en sådan tråd som ni håller i.Allt för den ska rulla vidare och inte dö ut det minsta inlägget som inte betyder något är det som håller tråden levande.Tills man kommer till om man ska ha en träff Etc man kan bestämma på tråden när man ska ha nästa träff så den hålls vid liv hela tiden,bara ett tips.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Jag har en gammal jobbar kompis som sa upp sig för att sticka till Thailand för att lära folk att dyka,Kalle heter han skit fräck snubbe jobbet var bara några månader långt men han tog det direkt och stack så han är nog kvar när du kommer ner dit skulle jag tro men var han skulle det vet jag inte.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag är på G att starta ett nytt kar å då kommer jag att få en massa mjukkoraller över så som knappar,xenia,skivanemoner osv.

Vet inte om jag kommer igång innan januari sätter ut en lista här annars kan jag ta med en del till nästa träff om det är nån som är intresserad

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...