Minerva Postat 26 februari 2008 Postat 26 februari 2008 Jo det stämmer han har startat upp sitt kar med koraller sist vi var där så hade han en del koraller. Citera
_Manne_ Postat 26 februari 2008 Postat 26 februari 2008 vi får väl hoppas det det finns något som kan vara kul även där.. Citera
Laggeman Postat 28 februari 2008 Postat 28 februari 2008 Jag är på!Kan köra också ifall det är någon som vill med men inte kan ta sig upp själv, eller vill sätta sig på tåget för den delen. Citera
Heritage Postat 28 februari 2008 Postat 28 februari 2008 Jag är på!Kan köra också ifall det är någon som vill med men inte kan ta sig upp själv, eller vill sätta sig på tåget för den delen.Kul Jimmy! Det var ett tag sedan vi sågs. Citera
Johan2x Postat 28 februari 2008 Postat 28 februari 2008 Jag är på!Kan köra också ifall det är någon som vill med men inte kan ta sig upp själv, eller vill sätta sig på tåget för den delen.Jag kommer köra från Rydebäck, vill någon åka tåg dit så kan ni åka vidare med mig./J Citera
Minerva Postat 28 februari 2008 Postat 28 februari 2008 De som har anmält sig ärHeritage(Roger)Johan2x(Johan)Manne(Mangnus+sambo)Laggeman(Jimmy) Citera
Minerva Postat 29 februari 2008 Postat 29 februari 2008 De som har anmält sig är-haj-Heritage(Roger)Johan2x(Johan)Manne(Mangnus+sambo)Laggeman(Jimmy)Marineman(Niclas) Citera
Spooky Postat 29 februari 2008 Postat 29 februari 2008 Jag kan tyvärr inte komma, jobbar den helgen.Får bli nästa gång.Ha´det så kul allihopa. Citera
Minerva Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 Jag kan tyvärr inte komma, jobbar den helgen.Får bli nästa gång.Ha´det så kul allihopa.Synd,det blir väl nästa gång. Citera
daniel_i_malmö Postat 4 mars 2008 Postat 4 mars 2008 För de med brett akvarieintresse så kan jag tipsa om Malmö Akvarieförenings auktion nu på söndag. Det brukar tyvärr inte dyka upp något saltvattenrelaterat på desa auktioner, men jag vet att vi är flera saltvattensakvarister i publiken så hade någon tagit med fraggar så kan jag garantera att det hade blivit bud på dem.Läs mer på Zoopet:http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=113175 Citera
Minerva Postat 4 mars 2008 Postat 4 mars 2008 synd att man är upptagen i helgen annars hade det varit kul att åka dit och titta Citera
Minerva Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 Nu är det bara lite mindre än en vecka kvar tills vi ska ha vår lilla salt träff,och vil vlle bara säga att vi tycker att det är ok att anmäla sig tills på fredag.Är det någon av er som kommer på träffen som har någon /några skivisar som ni vill sälja/byta bort så är vi mycket intresserade,eller om ni har någon annan rolig fragg så kan ni gärna ta med den för det finns nog alltid någon som är intresserad.mvh Olivia och Helene Citera
_Manne_ Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 har stående fraggar på litophyton, som vanligt.. Citera
Minerva Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 har stående fraggar på litophyton, som vanligt..Vi är mucket intresserade av litophytonnfraggar så du får gärna ta med dig några sådana. Citera
drakfisk Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 hej såg man kunde anmäla sig i nu ja kommer gärna om ni har plats över har en sorts skivisar tyärr kan jag inte namnet på dom o om någon är intresserad i svampar har jag 3st tror det är svampar haft stenen med i 4butiker o fått 4 olika svar hihihi .nu är dom hel svarta men när dom blir större går färgen över till leopardmönster. mycke coola Citera
_Manne_ Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 Vi är mucket intresserade av litophytonnfraggar så du får gärna ta med dig några sådana.JA , se det som solklart../kram manne Citera
Minerva Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 hej såg man kunde anmäla sig i nu ja kommer gärna om ni har plats över har en sorts skivisar tyärr kan jag inte namnet på dom o om någon är intresserad i svampar har jag 3st tror det är svampar haft stenen med i 4butiker o fått 4 olika svar hihihi .nu är dom hel svarta men när dom blir större går färgen över till leopardmönster. mycke coolaVälkommen conny.Vi vill supergärna ha skivisarna,så dem får du i alla fall ta med dig. Citera
Minerva Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 Jag har själv en stor permas biaculeatus clown som vi letar nytt hem till.Den bor i vårt lilla kar eftersom han var elak mot en av de andra fiskarna,så om någon är intresserad av en kul fisk som inte går att ha med andra clowner eller förökenfiskarså får ni gärna ta hand om den. Citera
Minerva Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 De som har anmält sig ärHeritage(Roger)Johan2x(Johan)Manne(Mangnus+sambo)Laggeman(Jimmy)Marineman(Niclas)Drakfisk(Conny) Citera
drakfisk Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 var kan man hitta info om den clown minerva inte kan ha längre i sitt kar finns det någon sida bara om clowner Citera
Minerva Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 kolla på artregistert och ursäkta staviningen den heter permas biacolor Citera
Heritage Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 Vi är mucket intresserade av litophytonnfraggar så du får gärna ta med dig några sådana.Tar med ett gäng jag med. Så nog ska ni få Litophyton alltid:ler:Har en del annat smått som oxå kommer med, nån Ricordea, Discosoma sp. Tja, vi får se. Citera
Minerva Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 kul roger,själv har jag en del sinularia och kanske någon grön skivis Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.