Patrik Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 räcker kanske med en vanlig bil + min familjeracerrespunkter: ystad-sjöbo, vem sen? höör?hur dags vill ni köra ifrån ystad grabbar?? ju tidigare, ju fortare är man hemma och möblerar om i karet Citera
a.nilson Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 räcker kanske med en vanlig bil + min familjeracerrespunkter: ystad-sjöbo, vem sen? höör?hur dags vill ni köra ifrån ystad grabbar?? ju tidigare, ju fortare är man hemma och möblerar om i karetkan ju satsa på att åka nån gång runt 8. eller vad sägar du? Citera
a.nilson Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 lämpligast är ju om jag o Anders kommer till dig. så utgår vi 3 från dig. o sen plockar vi upp conny på vägen. Citera
_Manne_ Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 manne/sanne/freddi hässleholm ,, roger från munka-ljungby , anders/bengan ysta killar , conny i höör Citera
Patrik Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 kanon......hässleholmsgänget kan kanske möta upp någonstanssaknas inte nån?tyckte att det var fler som ville med !!!!!vi kan ju fylla bilarnaVasp i veberöd är du med??? Citera
_Manne_ Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 I detta läget är det om Petrol ska med, just nu med enda familjebil förutom din då patrik eftersom freddis uppenbarligen är bokad av tanten.. annars blir det vanlig kärra som gäller..sen är det ju om fler tillkommer.. Citera
Patrik Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 jooo men då kan vi bli........11st med bra plats,7+4 max Citera
Freddi Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Manne och Sanne kan ju hämtas i hässleholm och jag i metropolen FINJA, passerar ju ändå här när vi ska vidare till Roger i munka Ljungby.Jag kan knalla ut till vägen så ni slipper köra inom byn!! Citera
drakfisk Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 det lär gå till historien undra vad dom skånska butikerna säger när dom får reda på detta. säger bara haha .Längtar redan ja bokar alla euphyllior han har mvh conny Citera
petrol Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Jag har en Grand Voyager. 7 pers inkl förare och gott om plats för frigolitlådor.Var träffas vi och hur kör vi? Kan alla ta sig till Hässleholm?*Edit, satt och tittade på en ej uppdaterad sida..Om jag kör från Vinslöv via Hässleholm/Finja och sedan Munka (omväg) så blir vi bara 5 i bilen.. Citera
Minerva Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Hej vi(Olivia och Helene) undrar om det skulle finnas plats för oss också?Vet att det kanske är lite sent men vi var tvungna att kolla om vi kunde vara lediga först.Vi har aldrig varit i kungsbacka och skulle tycka att det var superrroligt att följa med.-kung Citera
daniel_i_malmö Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 6000Hepp, ni skulle hängt på Malmö Akvarieförenings utflykt till samma ställe för några veckor sedan. Eftersom MAF sponsrar de gemensamma aktiviteterna så kostade det oss bara 100 kr per person. Och då besökte vi Marinakvariet och Ciklidhuset också... Nåja, allvarligt talat. Om ni inte varit i saltbutiken i Kungsbacka förut så missa inte detta tillfälle! Och ni borde absolut passa på att besöka de andra saltaffärerna i samma område också. Citera
Bengan Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Hepp, ni skulle hängt på Malmö Akvarieförenings utflykt till samma ställe för några veckor sedan. Eftersom MAF sponsrar de gemensamma aktiviteterna så kostade det oss bara 100 kr per person. Och då besökte vi Marinakvariet och Ciklidhuset också... Nåja, allvarligt talat. Om ni inte varit i saltbutiken i Kungsbacka förut så missa detta tillfälle! Och ni borde absolut passa på att besöka de andra saltaffärerna i samma område också.Nu blev det nog lite tokigt. Citera
_Manne_ Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 hehe.. fick också läsa det ett par ggr.. lite tokigt blev det nog , hehe Citera
daniel_i_malmö Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Edit 2: Nu ser jag vad som var fel! Hehe, ja det bliv ju riktigt fel.... Tog några genomläsningar innan jag såg vad jag skrivit... 'missa INTE' skulle det naturligtvis vara.men missa det nu inte i alla fall Ha en trevlig tur och lycka till med korallinköpen! Citera
Patrik Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 kanon petrol.....micke Tj kan kanske ta sig till hässleholm???så svänger vi till helsingborg och tar Minerva x2st möter vi upp sen någonstans.......låter det okey.... Citera
_Manne_ Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 då ser det ut som det börjar ordna upp sig ju. kul. då åker man med Petter nu då.. o som gissat faller det till fler o fler , så var slutar det ?mvh manne Citera
Freddi Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Ja då får man boka en plats hos Petter.Då är det bara tiden då vi ska lämna skåne land då?? Citera
_Manne_ Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Ja då får man boka en plats hos Petter.Då är det bara tiden då vi ska lämna skåne land då??vilken tid ska vi vara på slutdestinationen ? , så räknar vi bara bakåt.. Roger, vilken tid är satt eller det är närsom ? , Patrik vill iväg tidigt har jag uppfattat det somoch det är väl bäst så antar jag. hade det gått så kanske man skulle käka frukost någonstans på vägen så kan vi alla träffas då. Petrol , vad tycker du ?mvh manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.