Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Ok....söndagen den 5 jan är träffen....från och med 13 är ni alla välkomna till mig!!

0731-534891 ring så guidar jag er till min lägenhet.

• Svar 2,7k
  • Visningar 223,6k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Jaha då tar jag med egen pall då lr ?

Postat
Jaha då tar jag med egen pall då lr ?

nä då behövs inte.....kan ta din nya fisk så den inte får klaustrofobi i ditt lila kar!!

He he he he

Postat

Det samma alla !!

Postat

Ser också fram emot många roliga träffar under 2009.

Tyvärr kan jag inte komma nu den 5 jan till dig Jonas men det kommer kanske fler tillfällen.

Postat
Ser också fram emot många roliga träffar under 2009.

Tyvärr kan jag inte komma nu den 5 jan till dig Jonas men det kommer kanske fler tillfällen.

Ingen fara. kommer fler tillfällen och karet kommer bara bli bättre och bättre!

Postat
God fortsättning alla. 5 Jan är måndag.

Hur går det med dina tvillingar manne?? Mår killen bättre??

killen har repat sig nu efter en duktigt trög start i hans liv. han är mycket piggare o verkar ha kommit igång nu så han är mer vaken och med så att säga..

hoppas nu ni får en kul träff bara.. blir säkert ett gäng som kommer till träffen som det brukar

vi har ju slagit lite rekord nu dom senaste träffarna med hög uppslutning.. ni får ta lite kort

under träffen så vi andra kan få se lite..

mvh manne

Postat

EDIT: Oj det blev helt fel!! Detta inlägg skulle till Zoopetklubb Syd tråden på Zoopet! Så kan det gå när man har många flikar öppna....

Sorry!

God fortsättning!

• 3 veckor senare...
Postat

Jag tänkte slänga ut en liten trevare här då jag går lite i beskärningstankar.

Någon som är intresserad av att på en kommande träff byta till sig lite Pachyclavularia Viridis eller Heliopora Coerulea? För dom behöver jag snart minska lite i storlek....

Har även några knappar som är typ gul/gulgröna runt om och blek-lila-rosa eller nåt i mitten. Inte superspektakulära på nåt sätt men jag tycker ändå det är nån slags fin-knappar.

Postat

Om det inte är någon annan träff inplanerad kan jag tänka mig att ha en den 1 Februari.

Vad säger ni om det? Finns det intresse?

Postat

Jag är ju självklart intresserad om nån kör bil via Malmö. Jobbar ju just nu så nästa helg är jag helt ledig.

Skulle vara skitkul att se ditt akvarie igen - det verkar ju hänt massor sen sist.

Postat

Jag provar ett nytt datum längre fram för att det är många som inte kan komma.

Vi provar den 15/2 istället. Om det är många som inte kan komma så byter jag datum igen.;)

Postat

Ja, det är förstås i och för sig inte omöjligt att jag skulle kunna byta arbetspass och jobba söndagen innan om min kollega samtycker. Förresten tror jag han hade nåt datum han ville byta bort med mig för han skulle resa bort - jag kanske kan använda denna söndag som ultimatum?

Postat

bengan:

finns det möjlighet så dyker jag gärna upp, men lite svårt o boka det som det är i daxläget här hemma.

mvh manne

Postat

tjenar began ja kommer gärna om du har plats så får ja väl hålla träff efter dej mvh drakfisk

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.