Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

jag har en stor fragg av Hydnopora , ett antal små fraggar av rörväxande grön montipora, även bitar av grenväxande grön montipora.. rickordea florrida finns också om någon har att byta med..

flakväxande montipora grön.

även någon fragg med stjärnpolyper , en större sinularia , kanske någon skiva också.

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ni har väl inte missat vad som händer på torsdag? Det är något knappast någon saltvattensakvarist i regionen vill missa, skulle jag tro... Hade ni varit medlemmar i Malmö Akvarieförening hade ni förstås redan vetat ;)

Nåväl, ni får hålla er till tåls tills i kväll då jag postar lite mer detaljer. MAFs hemsida håller på att flyttas till en ny domän så den kommer inte vara uppe förrän tidigast i morgon, då finns infon där också.

Jag kan i alla fall avslöja att det är ytterligare ett arrangemang anordnat av MAFs snabbt växande saltvattenssektion. Tidigare i år besökte vi det intressanta, om än lite tvivelaktiga arrangemanget kring Klovnfiskens årsdag. Senare i höst planerar vi en resa ner till Tyskland och Hollands bästa saltvattensaffärer. Men som sagt var, redan nu på torsdag sker nästa arrangemang, och du är välkommen även om du ännu inte är medlem i MAF...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...